خبرگزاری کار ایران

مهاجری: به شغل اصلی خودم برگشتم؛ نمی خواهیم جرقه باشیم/ با بردهای پدیده خوشحال می شوم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۸۴

سرمربی ماشین سازی درباره اولین برد این تیم در لیگ هجدهم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز سرانجام در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه 1-0 از سد پارس جنوبی جم بگذرد و نخستین برد فصل را به دست بیاورد. این پیروزی در اولین تجربه رسمی مهاجری در لیگ برتر با این تیم همراه بود. سرمربی فصل گذشته پدیده که در لیگ امسال کارش را به عنوان مدیر تیم تراکتورسازی آغاز کرد در گفت و گو با ایلنا از بازگشت به دنیای مربیگری صحبت می کند.

وی درباره بازی با پارس جنوبی جم که با برتری 1-0 ماشین سازی همراه شد اظهار داشت: اولین بازی ما در لیگ بود که با برد توام شد. مقابل تیم شایسته ای بازی داشتیم و کارمان هم دشوار بود اما گل دقایق ابتدایی کار ما را راحت تر کرد و خدا را شکر به سه امتیاز حساس رسیدیم. این برد می تواند به خودباوری بچه ها کمک کند. ان شالله با تلاش های بیش تر روز به روز بهتر می شویم.

وی در ادامه افزود: هم ما و هم بازیکنان تیم ما به یک برد قانع نیستیم و نمی خواهیم جرقه باشیم. انتظاراتمان از خودمان بالاست. تا جایی که بتوانیم پیش می رویم. ولی واقعا در این ده پانزده روزی که با این تیم کار می کنم تلاش این بچه ها فوق العاده بوده است. هم جوان ها و هم باتجربه ها با تمام توان کار می کنند. حالا هم اتفاقی رخ نداده است. یک برد بدست آورده ایم و بیست و سه هفته دیگر باقی مانده است.   

مهاجری درباره بازگشت به مربیگری و ترک پست مدیریتی در تراکتور گفت: شغل ما همین است. در آن برهه نیاز بود آن پست را قبول می کردم. حالا هم با شغل اصلی خودم برگشتم و از این اتفاق خوشحالم. بعد از ترک پدیده شرایطم به نحوی بود که نمی خواستم مربیگری کنم. اکنون هم امانتی به دست من سپرده شده و باید استفاده کنیم.

وی درباره انتقاداتی که به یارگیری صورت گرفته در تراکتور شد گفت: به هر حال صحبت هایی در فضای مجازی و نزد افکار عمومی به وجود آمد اما ما در آن مقطع سعی کردیم بهترین نفرات را به خدمت بگیریم و خدا را شکر مهره های داخلی و خارجی با کیفیتی هم به تیم اضافه شدند. تراکتور تیم خوبی است و در راس آنها شخص دلسوزی مثل‌اقای زنوزی حضور دارد. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی ماشین سازی درباره بازی این هفته تیمش مقابل فولاد اذعان داشت: بازی با فولاد همیشه سخت بوده است. رقابت این تیم مقابل سپاهان را دیدم. آنها 3-1 باختند اما نمیش خوب و قابل قبولی داشتند. نمی خواهیم به گذشته برگردیم و باید از آن درس بگیریم. نگاهمان به آینده است. بعد از برد تیم جم حالا باید تمرکزمان روی دیدار مقابل فولاد باشد.  هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد و فولاد هم از این قائده مستثنی نیست.

وی در ادامه افزود: تیم ما در چند پست بازیکن نیاز دارد و فعلا اگر شرایط مهیا شود یک بازیکن‌ آزاد را به خدمت می گیریم تا بتواند مشکلات را تا حدی کاهش دهد.

مهاجری در پایان درباره نتایج فوق العاده پدیده در این فصل گفت: فقط می توانم بگویم خوشحالم. خودم را همچنان جزئی از خانواده پدیده می دانم و برای آنها به غیر از جدال های رو در رور آرزوی موفقیت می کنم و با بردهای آنها خوشحال می شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز