خبرگزاری کار ایران

رضاوند: مسجد سلیمانی ها نباید اعتراض می‌کردند/ جواب حرف‌های رکیک بازیکن حریف را دادم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۵۰

بازیکن سایپا از دلیل اخراجش در بازی با نفت مسجد سلیمان گفت.

به گزارش ایلنا، آرش رضا وند بازیکن جوان تیم سایپا پس از برتری بر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خیلی سختی بود. تیممان عقب افتاد، ده نفره هم شدیم اما خداراشکر بچه ها همت کردند تمام تلاششان را کردند و موفق شدیم این بازی سخت را که ده نفره شده بودیم را ببریم.

وی درخصوص داوری هم اظهار داشت: بنظرم مسجد سلیمانی ها نباید اعتراض می کردند.  چند صحنه داور می توانست به بازیکنانشان کارت قرمز بدهد ولی نداد، اما یک تکل ساده از بازیکن ما را کارت قرمز داد! ما یک هیچ عقب بودیم و با این گل شیرازه تیممان از هم پاشید. اما داور خیلی هم بد نبود، خداراشکر توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم.

او درباره شرایط تیم سایپا هم یادآور شد: بالاخره ما در این 2 ساله شخصیت تیمی خیلی خوبی گرفتیم. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و موفق شدیم بازی را ببریم.

رضاوند درباره دلیل اخراجش هم گفت: بازیکنان مسجد سلیمان حرف های رکیکی زدند و من هم جواب دادم.

هافبک 24 ساله سایپا در پایان به بازی های آسیایی هم اشاره کرد و گفت: انشالله پاداش به ما بدهند، فعلا که چیزی نگفته اند. از مردم می خواهم دعا کنند تا پلی آف آسیا را پیروز بیرون بیاییم و بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز