خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: مقابل تیمی با انگیزه به میدان می‌رویم/ تا اینجا به واسطه شرف بازیکنانم جلو آمدیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۰۳

سرمربی پدیده از تقابل تیمش با تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر تراکتورسازی اظهار کرد: باید مقابل تیمی پرمهره و باانگیزه به میدان برویم. این تیم توان و قدرت بالایی دارد و کار سختی داریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران لذت ببرند.

وی افزود: همه هدف ما از ابتدای لیگ ارائه یک فوتبال خوب بوده که هوادار راضی از ورزشگاه به خانه بازگردد. امیدوارم در نهایت برنده باشیم.

گل‌محمدی در خصوص وضعیت مالی پدیده گفت: هنوز خبر جدیدی نبوده و امروز هم قرار بود پرداختی داشته‌باشیم اما اتفاقی نیفتاده و بخشی از سرحال نبودن من به همین موضوع مربوط است. ساعت۱۶ تمرین داریم و نمی‌دانم به بازیکنانم چه بگویم. صحبت کردن در خصوص این قضیه اینقدر انجام شده که تا حدی لوث شده‌است. دوست داشتیم که این اتفاق امروز می‌افتاد و روحیه تیمم بالاتر می‌رفت اما نشد. امیدوارم تا فردا حل شود.

وی افزود: نمی‌دانم واقعا شرایط به چه شکل پیش می‌رود‌. اگر تا اینجا هم بالا آمده‌ایم به واسطه انگیزه‌ و شرف بازیکنانم بوده‌است‌. اگر غیرت بازیکنانم نبود اینجای جدول نبودیم‌. شک ندارم که حتی اگر مشکلات حل نشود، بازیکنانم از جان مایه می‌گذارند اما برایم سوال است که چرا این مشکلات حل نمی‌شود. امیدوارم این اتفاق بیافتد تا بازیکنانی که با هزار امید به مشهد آمدند و آینده‌دار هستند، با روحیه‌ای مضاعف کار خود را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: واقعا حیف است حالا که تیم خوبی جمع و جور شده و می‌تواند امسال نتایج خوبی کسب شود و مایه خوشحالی مردم مشهد باشیم، اینقدر راحت همه چیز را از دست بدهیم. شور و حال خوبی به وجود آمده و کاش مسوولان استانی و شهری نیم‌نگاهی به این‌شور و حال داشته باشند.

گل‌محمدی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: ناصحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه محرومی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز