خبرگزاری کار ایران

با وجود غیبت سه بازیکن اصلی سپاهان؛

قلعه‌نویی بازهم به علیمحمدی بازی نداد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۶۹

هافبک هجومی سپاهان که از نیمکت نشینی در این تیم ناراضی بود در غیبت چند مهره این تیم هم فرصت بازی پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در حالی به مصاف فولاد خوزستان رفت که 3 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و مجبور شد با ترکیبی متفاوت از همیشه برابر حریف صف آرایی کند.

با توجه به غیبت محمد کریمی و سجاد شهباززاده‌، دو هافبک هجومی سپاهان پیش بینی می‌شد جلال علیمحمدی که در فصل هفدهم فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده وارد ترکیب اصلی شود.

علیمحمدی فصل گذشته با هفت گل زده از بهترین بازیکنان تیمش بود ولی در فصل جدید به دلیل ترافیک در خط هافبک سپاهان فرصت بازی پیدا نمی‌کند و این موضوع در اواخر فصل نقل و انتقالات باعث شده بود وی درخواست جدایی از سپاهان را مطرح کند ولی در نهایت ماندنی شد.

علیمحمدی روز گذشته هم با غیبت کریمی و شهباززاده فرصت بازی پیدا نکرد و قلعه‌نویی ترجیح داد حامد بحیرایی جوان را به کار بگیرد. حتی در بین بازیکنان تعویضی تیم هم خبری از حضور علیمحمدی در زمین نبود.

به نظر می‌رسد کار علیمحمدی برای حضور در جمع 11 بازیکن اصلی سپاهان سخت‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کرد و با این شرایط مشخص نیست تا پایان فصل کار او با کادرفنی گره بخورد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز