خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه: نتیجه در تورنمنت‌های دوستانه اصلا اهمیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۳۶

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در تورنمنت‌ها و بازی‌های دوستانه هدفمان کسب نتیجه نبوده و تمام تمرکزمان بر ارزیابی بازیکنان جوان است.

به گزارش ایلنا، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: روز گذشته تیم ملی فوتسال وارد اردو شد و عصر دیروز تمرینات خود را برگزار کرد. امروز نیز پس از کلاس آنالیز و تئوری که برای بازیکنان در نظر داریم، تمرین یک ساعته نیز در دستور کاری بازیکنان قرار داشته و سپس تهران را به مقصد تبریز جهت رقابت با تیم های ژاپن، اوکراین و بلاروس ترک خواهیم کرد.

وی درباره شرایط بازیکنان گفت: شرایط ملی پوشان خوب است. فقط هماهنگی بین بازیکنان کمی سخت است که تمام تلاشمان را برای داشتن تیم یکدست و هماهنگ بکار خواهیم گرفت.به دلیل اینکه جوانگرایی در این تیم صورت گرفته و بازی دوستانه نداشتیم، این تورنمنت برایمان بسیار مهم و حیاتی است. بازیکنان در این تورنمنت محک جدی می خورند و سطح بازی و جایگاهی که این ملی پوشان از نظر فنی دارند، برای کادر فنی مشخص می شود. بازیکنان جوان در کنار 3 بازیکن از تیم اصلی در جام جهانی در این تورنمنت حضور خواهند داشت و فقط هدفمان کسب تجربه و ارزیابی ملی پوشان خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بچه ها خودشان را نباید شان بدهند و  کادر فنی باید بداند که در بازیهای مهم ملی پوشان جوان در چه شرایطی قرار دارند. به فکر کسب نتیجه نبوده و تمام تمرکزمان بر روی ارزیابی و شرایط بازیکنان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه بازیکنان جوان در این تورنمنت کار بسیار سختی را پیش روی خود دارند؛ گفت: تیم ژاپن با تیم کامل خود در تبریز حضور دارد، اکرانی با تیمی که در جام ملتهای اروپا بازی کرده، به ایران آمده و تیم بلاروس نیز همان تیمی است که سال گذشته در ایران حضور داشت . بزرگترین حسن این بازی ها این است که با تیم های  اروپایی و آسیایی دیدار های سختی را برگزار کرده و بازیکنان محک جدی می خورند.

ناظم الشریعه در پایان گفت:  13 مهر ماه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال مجددا آغاز می شود تا بازیکنان برای حضور در برزیل  و انجام دیدار دوستانه آماده شوند. همانطور که اشاره کردم، جوانگرایی برای ما بسیار مهم است و نتیجه در بازیهای تدارکاتی برایمان اهمیت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز