خبرگزاری کار ایران

استراحت یا تنبیه بابت مذاکره با پرسپولیس؟

قلم قرمز نمازی روی نام رشید مظاهری

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۲۵۲

سرمربی ذوب آهن تصمیم دارد در دیدار با استقلال خوزستان گلر ملی‌پوش خود را نیمکت نشین کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید نمازی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان از تصمیم غیر منتظره خود در مورد نیمکت نشین کردن رشید مظاهری خبر داد.

اگرچه نمازی در توضیح تصمیم خود عنوان کرد هدفش از این کار میدان دادن به باقر صادقی است و او به جای دیدار جام حذفی که قرعه دشواری به ذوب آهن خورده بود از گلر دوم تیمش در هفته هفتم استفاده می‌کند ولی نیمکت نشین کردن یکی از بهترین گلرهای لیگ برتر در شرایطی که ذوب آهن احتیاج زیادی به 3 امتیاز بازی با استقلال خوزستان دارد تصمیم منطقی‌ای به نظر نمی‌رسد.

علاوه بر این ذوبی‌ها در خط دفاع هم بعضاً متزلزل نشان داده و در طول هفته‌های گذشته بارها مظاهری اشتباهات خط دفاعی را با واکنش‌های خوب خود پوشش داده است و در این شرایط مشخص نیست چرا نمازی ریسک بازی دادن به صادقی که مدت‌هاست در یک دیدار رسمی به میدان نرفته را پذیرفته است.

در هفته‌های اخیر شایعاتی از مذاکره مظاهری با پرسپولیس و پیوستنش به این تیم از نیم فصل دوم شنیده می‌شود و خود مظاهری هم برای رفتن به جمع سرخپوشان تهرانی ابراز تمایل کرده است و شاید این موضوع بی ارتباط به تصمیم نمازی در این دیدار نباشد.

به هر حال باید دید در نهایت چه اتفاقی میان ذوب آهن و مظاهری رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز