خبرگزاری کار ایران

مرزبان: لیگ از امروز برای ما شروع می‌شود/ وعده ماندن تیم در لیگ برتر را می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۲۲۷

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط تیمش پیش از بازی با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا، اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان بحران بسیار بزرگی داشت بعد از تماس‌هایی که با هم داشتیم ایران هستم و درمورد مسائل تیم صحبت کردیم این تیم تا حالا گل نزده است. بازیکنان تیم نفت شرایط خوبی دارند. از نظر شخصیتی بازیکنان ارزشمند هستند لیگ  از امروز برای ما شروع می‌شود. 

وی افزود: لیگ برای ما از فردا شروع می‌شود من این وعده و امید را می‌دهم که تیم در لیگ برتر بماند. از فردا برای بقا در لیگ مبارزه می‌کنیم و باید کیفیت خوبی داشته باشیم حس خوبی بین بازیکنان و هواداران باید وجود داشته باشد تا تیم را از بحران خارج کنیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان  افزود: سایپا تیم خوبی است که کادر فنی و بازیکنان خوب و باتجربه‌‌ای دارد هفته پیش هم فولاد را شکست داده است.بنابراین ما فردا باید تمام کیفیت فوتبالی خود را به نمایش بگذاریم و به مردم مسجد سلیمان یک کادو بدهیم.یک ماه باید سخت کار کنیم تا تیم نتایج خوبی بگیرد و بتوانیم تیم را از بحران بزرگی که دارد خارج کنیم. 

مرزبان در مورد اینکه نفت مسجد سلیمان در گذشته به خاطر مشکلات مالی سقوط کرده است گفت: بحث مالی را قبل از آمدنم از آلمان در موردش صحبت کردیم خوشحالم که بگویم نه تنها مدیریت قول داده که به بازیکنان پول خواهد داد بلکه باید بگویم بازیکنان هفته آینده دستشان پولی خواهد شد و پرداخت بازیکنان انجام خواهد شد.پول نقش بزرگی در فوتبال دارد اما بهترین فاکتور شرافت کاری است. نه تنها بازیکنان در زمین بلکه در روی سکوها هم باید اعتماد قلبی به هم داشته باشیم تا این تیم به سمت جلو حرکت کند مسائل مالی ما حل خواهد شد. 

مرزبان در مورد اینکه از نظر فنی نفت مسجد سلیمان چه ایرادهایی دارد گفت:یک مساله را باید اشاره کنم اینکه نفت از فولاد و تراکتورسازی و پرسپولیس امتیاز گرفته و این نشان می‌دهد که این تیم جایگاهش قعر جدول نیست و افراد و مربیانی که قبلا در این تیم بودند بازیکنان را به خوبی انتخاب کردند و با توجه به شرایطی که داشتند اگر یک برد به دست می‌آوردند این بحث‌ها و مسائل تغییر پیدا می‌کرد. یک برد در شرایط خاص اگر اتفاق می‌افتاد وضعیت تیم بهتر می‌شد. نفت مسجد سلیمان، تراکتورسازی و فولاد را که بازیکنان خوبی دارد متوقف کرده است، از پرسپولیس که قهرمان ایران است امتیاز گرفته و این نشان می‌دهد که این تیم کیفیت خوبی دارد آنچه مهم است این است که گلی نزده‌اند یا یک سه امتیاز بگیرند این مساله گاهی اتفاق می‌افتد و آن کسی که بیشتر از همه زجر می‌کشد مربیان هستند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درمورد اینکه شما در انتخاب‌هایتان در فوتبال ایران خوب عمل نکرده‌اید اما مربی با کارنامه‌ای هستید گفت: شاید من در انتخاب‌هایم زیاد باهوش نبودم اما از روزی که به فوتبال آمدم با پرسپولیس قهرمان شدم با استیل‌اذین در رده چهارم قرار گرفتم، شهرداری ماهشهر را در لیگ ابقا کردم با پدیده و پیکان سابقه قهرمانی دارم با تیم خونه به خونه در کورس قهرمانی بودیم که مسئولان اجازه ندادند به کارمان ادامه دهیم. می‌توانستیم تیم سیاه جامگان را هم در لیگ ابقا کنیم اما برای موفقیت فقط سرمربی کافی نیست بلکه مجموعه باشگاه باید هماهنگ باشند و کار کنند. شهرداری ماهشهر را در حالی که هشت باخت متوالی داشت و در ته جدول بود سازماندهی کردیم در نهایت بعد از آن انتخابی که باید می‌کردم این بود که از دو سه تیم پیشنهاد داشتم و مذاکرات هم انجام دادیم اما طبیعی است که سرمربی باشگاه باید از نظر شخصیتی به خود باشگاه بخورد. این مساله خیلی مهم است که کسی که کنار خط زمین قرار می‌گیرد سنبل شخصیتی باشگاه است و باشگاه‌ها مربی را انتخاب می‌کنند که با تفکرات و رفتارشان نزدیک‌تر باشد. مربی نه تنها نماینده باشگاه بلکه نماینده مردم هم هست. این مسائل در انتخاب مربیان تاثیرگذار است ضمن اینکه در کنار آن ارتباطاتی هم وجود دارد اما من با کسی کاری ندارم و هر کسی من را بخواهد فقط از نظر فنی می‌خواهد یک موضوع داغ هم این است اکنون در جایی مربیگری می‌کنم که خودم از آنجا آمده‌ام و بختیاری هستم امیدوارم کیفیت کاری خوبی را به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی را هم بگیریم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز