خبرگزاری کار ایران

زوهانی: در مورد سیاه جامگان از من نپرسید!

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۵۳

سرمربی سیاه جامگان مشهد گفت: هیچ چیزی مشخص نیست و ما فقط تمرینات خود را برگزار می‌کنیم. نمی‌دانیم باید به بازیکنان چه بگوییم و شرایط را چطور تشریح کنیم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا زوهانی، سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد گفت: آن‌ها هم حق دارند که معترض باشند و کسی هم نمی‌تواند به آن‌ها خرده بگیرد. بازیکنی که می‌توانست به تیم دیگری برود، حالا در مشکی‌پوشان حضور دارد و بدون حتی یک ریال دریافتی و با آینده‌ای نامشخص، تمرکزی روی تمرینات ندارد و نتیجه‌اش این می‌شود که معترض باشند.

وی افزود: ما روز شنبه یک بازی سخت با ملوان داریم، اما به‌دلیل بدهی نمی‌دانیم می‌شود از بازیکنان خود استفاده کنیم یا خیر. اگر این بازی را هم برگزار نکنیم، عملا از گردونه مسابقات خارج می‌شویم و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنیم. البته ما برای بازیکنان بلیت رزرو کرده‌ایم، اما تا تکلیفمان مشخص نشود، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. 

او ادامه داد: عباسی، مالک تیم، به ما گفته که به‌دنبال اسپانسر است، اما تا امروز که چیزی مشخص نشده است. من هم بیشتر از این نمی‌توانم بازیکنانم را معطل کنم و بلاتکلیف بگذارم. اگر تا امروز وضعیت تیم مشخص نشود، مجبورم تمرینات تیم را تعطیل کنم. اگر این اتفاق بیفتد، ضربه‌اش را فوتبال خراسان و همین بازیکنان تیم می‌خورند، چراکه حداقل باید تا نیم‌فصل بدون تیم باشند و بعد از آن هم معلوم نیست چه اتفاقی برایشان رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز