خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جهان

ایران-لهستان؛ جنگ صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۳۹

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در والیبال قهرمانی جهان رودروی لهستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و حساس‌ترین دیدار خود در مرحله‌ی اول رقابتهای قهرمانی جهان دوشنبه شب به مصاف لهستان مدعی خواهد رفت. لهستان 4 سال قبل و در خاک خودش با آنتیگا به مقام قهرمانی جهان رسیده و تلاش می‌کند با سرمربی آلمانی خود ویتال هنین که پیش از این هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت از مقام خود دفاع کند.

دو تیم ایران و لهستان تا به اینجای کار هر سه حریف قبلی خود را با اقتدار شکست داده‌اند و جنگ صدرنشینی در این گروه بین این دو تیم خواهد بود. صدرنشینی در این گروه از آن جهت حائز اهمیت است که تیم نخست این گروه در مرحله‌ی بعد با تیمهای ضعیف‌تری جدال خواهد کرد و راحت‌تر می‌تواند به جمع 6 تیم نهایی صعود کند.

ایران تا با اینجای کار پورتوریکو، بلغارستان و کوبا را شکست داده و لهستان نیز با غلبه بر فنلاند، پورتوریکو و کوبا گام به این مسابقه می‌گذارد تا رودروی شاگردان با انگیزه کولاکوویچ در تیم ملی ایران قرار بگیرند.

ایران-لهستان؛ جنگ صدرنشینی

لهستان یکی از تیمهای پرافتخار حاضر در رقابتهاست که افتخارات متعددی را در مسابقات مختلف کسب کرده و در این مسابقات هم در پی کسب عنوان قهرمانی است. یک مدال طلای المپیک، دو مقام قهرمانی جهان، یک مدالطلایقهرماناروپا و چندین و چند مقام دومی و سومی در کارنامه‌ی این تیم دیده می‌شود.

بارتوژ کورک پشت‌خط‌زن باتجربه‌ی تیم لهستان در این دوره از رقابتها در اوج دوران آمادگی خود قرار دارد و قطعا روز سختی برای تیم ایران رقم خواهد زد.

گفتنی است دیدار دو تیم والیبال ایران و لهستان از ساعت 22:10 دوشنبه‌شب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز