خبرگزاری کار ایران

رضایی: پیش بینی بازی سختی را داشتیم/ منتظر اشتباه حریف بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۱۵

مربی تیم والیبال ایران در مورد دیدار با کوبا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید رضایی مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب پیروزی برابر تیم ملی کوبا در سومین دیدار رقابت‌های جهانی گفت: همانطور که انتظار داشتیم تیم جوان کوبا بسیار خوب بازی کرد و مثل بازی با لهستان نمایش عالی در برخی از مقاطع بازی داشت. پیش بینی بازی سختی را داشتیم. بسیار خوب شروع کردند و تیم ما را تحت فشار قرار دادند اما توانستیم با دریافت‌های خوب و استفاده از توپ‌های برگشتی به بازی برگردیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره تیم کوبا، تصریح کرد: آنها بازیکنان بی تجربه‌ای بودند و ما صبر کردیم تا در مقاطعی اشتباه کنند و ما استفاده لازم را ببریم. کوبا ایران را هم مثل لهستان تحت فشار قرار داد و ما سعی کردیم با تجربه و پیش بینی که داشتیم به بازی برگردیم و کنترل دیدار را در دست بگیریم.

مربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه درباره سبک بازی تیم ملی کوبا حریف ایران، افزود: کوبا ساده بازی می‌کرد و اسپک‌هایی با ارتفاع و دور از تور می‌زدند که به همین دلیل در ابتدا نتوانستیم دفاع همیشگی را داشته باشیم اما رفته رفته توانستیم هماهنگ لازم را به دست آوریم و در تمام نقاط زمین خودمان را پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز