خبرگزاری کار ایران

داستان تکراری تراکتورسازی، جام حذفی و پنالتی؛ از محمد ایران‌پوریان تا مهدی مهدی‌پور

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۶۹

ضربات پنالتی همیشه در جام حذفی با تراکتورسازی نامهربان بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی روز گذشته در دیدار با صنعت نفت در حالیکه فاصله‌ای تا پیروزی و صعود نداشت، در وقت قانونی به تساوی رضایت داد و در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.

حذف تراکتورسازان در ضربات پنالتی در حالی رقم خورد که از 3 گل خورده این تیم در وقت قانونی هم 2 گلش را جاسم کرار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا ضربات پنالتی نامهربانی‌شان با تراکتور را در این دیدار نشان دهند.

این سومین فصل پیاپی است که تراکتورسازی به واسطه ضربات پنالتی از رسیدن به هدفش باز می‌ماند و تراکتورسازان در هر فصل در مقطعی از این بابت ضربه دیده‌اند.

در جام حذفی دو فصل قبل تراکتورسازی با قلعه‌نویی تا فینال رفتند ولی در این مرحله برابر نفت تهران شکست خوردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که محمد ایرانپوریان در اتفاقی نادر در طول بازی پنالتی خود را از دست داد تا دست تیمش از جام کوتاه بماند.

فصل بعد از آن که همین فصل گذشته است، بازهم پنالتی و بازهم محمد ایرانپوریان تراکتورسازی را در پنالتی ناکام گذاشتند. از دست رفتن ضربه پنالتی در وقت های اضافه توسط این بازیکن فرصت پیروزی را از سرخپوشان تبریزی گرفت تا کار به پنالتی‌های پایانی بازی بکشد و این بار استقلال خوزستان جواز صعود به مرحله بعدی را بگیرد.

روز گذشته هم برای سومین فصل پیاپی سرخپوشان تبریزی مغلوب ضربات پنالتی در جام حذفی شدند تا در این مورد هت تریک کرده باشند و به نظر می‌رسد پنالتی‌ها با این تیم میانه خوبی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز