خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان تراکتور سیبل همیشگی سرمربی؛

دژاگه و شجاعی بازهم مقصر شناخته شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۲۸

سرمربی تراکتورسازی بار دیگر کاپیتان‌های تیمش را مقصر شکست عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز روز گذشته در حالیکه فاصله‌ای با یک پیروزی مقتدرانه برابر صنعت نفت نداشت در چند دقیقه بازی برده را با تساوی عوض کرد و در ضربات پنالتی مغلوب میزبان خود شد تا وداعی زودهنگام با جام حذفی داشته باشد.

تراکتورسازان حساب زیادی روی بازی‌های جام حذفی باز کرده بودند و سعی داشتند از این طریق به قهرمانی و سهمیه آسیایی برسند و با توجه به تغییرات گسترده و زمان بر بودن نتیجه گیری در آن که شانسشان را در لیگ برتر پایین می‌آورد از این طریق موفقیتشان را در فصل جاری رقم بزنند ولی در گام اول ناکام ماندند و حذف شدند.

این اتفاق نتیجه بدی برای توشاک در فصل اول حضورش در ایران بود و انتقادات زیادی متوجه سرمربی ولزی کرده است ولی خود او در اقدامی عجیب توپ را به زمین کاپیتان‌های ملی پوش تیمش می‌اندازد.

توشاک در نشست خبری بعد از بازی با مقصر دانستن شجاعی و دژاگه در رقم خوردن این نتیجه، بار دیگر قصور خود را به بازی دادن به این دو نفر ربط داد و عنوان کرد از این نظر مقصر نتیجه رقم خورده است.

پیش از این در بازی با استقلال هم چنین صحبتی از جانب توشاک مطرح شد و او با وجود اینکه خودش را مقصر نتیجه رقم خورده عنوان کرده بود، به نوعی توپ را به زمین شجاعی و دژاگه انداخت و عدم آمادگی این دو بازیکن را دلیل شکست سنگین مقابل شاگردان شفر عنوان کرده بود.

روز گذشته بعد از تعویض دژاگه و خروجش از زمین مشخص شد رابطه خوبی میان سرمربی و بازیکن تراکتورسازی وجود ندارد و ادامه این اختلاف‌ها ممکن است حاشیه‌های جدی برای باشگاه تبریزی ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز