خبرگزاری کار ایران

مهدی تارتار: مربیان در ضربات پنالتی دخالتی ندارند/ بازیکن با انگیزه‌تر به جای بنگر فرستادم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۱۲

سرمربی پارس جم در مورد پیروزی در ضربات پنالتی برابر پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار بعد از پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، گفت: درگذشت ناگهانی مجید غلام نژاد ملی پوش سابق کشورمان را تسلیت می‌گویم به خانواده اش همچنین به حسین فرکی هم درگذشت نوه خردسالش را تسلیت می‌گویم. بازی خوب و نقس گیری بود و درست است که ۱۲۰ دقیقه طول کشید و امیدمان به ضربات پنالتی بود. در ضربات پنالتی تمرکز بهتری داشتیم و احمدی فوق العاده کار کرد. انصافا پیکان تیم با برنامه‌ای است و باخت در ضربات پنالتی چیزی از ارزش های این تیم کم نمی‌کند و در این مرحله مربیان دخالتی ندارند.

وی افزود: از بازیکنانم به خاطر این برد تشکر می‌کنم، همچنین از هوادارانی که برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمده بودند ممنون هستم.

وی در مورد اینکه چرا پنالتی آخر را که قرار بود بنگر بزند از او گرفتید گفت: بازیکن با تجربه‌ای مثل بنگر ممکن است فشار زیادی را برای زدن این ضربه تحمل کند اما من بازیکنی را به جای او فرستادم که فشار کمتری روی او باشد و انگیزه زیادی هم داشته باشد ما این تصمیم را گرفتیم و خدا را شکر پنالتی آخرمان به گل رسید.

سرمربی پارس‌جنوبی جم در  مورد اینکه چرا تا دقیقه 55 کنار زمین حضور نداشت گفت: من در نیمه اول هم روی نیمکت بودم پاشایی از مربیان خوب ماست و فرقی نمی‌کند که چه کسی کنار خط بایستد در دقیقه 55 کنار خط آمدم و مطالبی که لازم بود به بازیکنان گوشزد کردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز