خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: این دیدار یکی از بهترین بازی‌های تیم ما بود/ هنوز راه زیادی تا فینال داریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۳۵

سرمربی پدیده از پیروزی برابر ذوب آهن و صعود به مرحله بعدی جام حذفی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی با حضور در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: به شما خبرنگاران خسته نباشید می‌گویم. ایام محرم را به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. ۶ بازی در لیگ کردیم و این بازی هفتم این فصل ما بود که یکی از بهترین بازی‌های ما بود.

وی افزود: بازی تاکتیکی انجام دادیم و تمرکز خوبی در دفاع و حمله داشتیم. امروز تیم برتر زمین بودیم و موقعیت هایی هم از دست دادیم. حریف هم انگیزه زیادی برای این بازی داشت. بچه‌های ما با تمرکز بازی کردند. راه زیادی تا فینال داریم و این بازی اول بود. زیاد نمی‌شود برای این برد خوشحال باشیم. امیدوارم در مراحل بعد هم خوب باشیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون برای این برد زحمت کشیدند.

وی درباره اینکه سیستم شما در این بازی تفاوت داشت یا نه افزود: تفاوت‌هایی داشتیم. بازی ما در لیگ با حریف برای شناخت ما خوب بود. نقاط ضعف و قوت خودمان را شناختیم. در بازی لیگ از ضعف ما استفاده کردند اما امروز راه‌های آن‌ها را بستیم. برای ذوب آهن، آذری و نمازی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم در آینده موفق باشند چون زحمت زیادی می‌کشند.

 گل محمدی در خصوص اینکه مشکلات پدیده زیاد است، افزود: تا دل‌تان بخواهد مشکلات هست اما جلسات متعددی برگزار کردیم. اسپانسر جدید پیدا کردیم و قول داده‌اند تا هفته بعد این مشکلات حل شود. البته هر هفته به مشکل جدید بر می‌خوریم. تنها نماینده شرق کشور با مشکلات زیادی روبرو است اما امیدوارم مشکلات زودتر حل شود. باشگاه هم تلاشش را می کند تا مشکلات حل شود.

سرمربی تیم پدیده درباره اینکه برنامه بلند مدت برای بالا بودن در لیگ برتر دارید، اظهار داشت: برای موفقیت یک تیم فقط بحث داخل زمین نیست و عوامل زیادی وجود دارند تا یک تیم بتواند موفق یا قهرمان شود. این فاکتورها باید در کنار تیم باشند. باید مشکلات مالی حل شود. مطمئن هستم با حمایت مسئولان بازی‌های بهتری انجام دهیم. بچه ها نیاز به حمایت دارند و امیدوارم این حمایت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز