خبرگزاری کار ایران

ایمان به لوییس انریکه بعد از 9 روز؛ ماتادورها برگشتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۱۹

تیم ملی اسپانیا اگر تا به حال عده قلیلی از هواداران خود را حفظ کرده بود با نمایش سائول نیگس، رودریگو مورنو و مارکو آسنسیو جایی برای بحث باقی نمی‌ماند.

به گزارش ایلنا، لوییس انریکه وقتی توسط لوییس روبیالس به‌عنوان مربی اسپانیا انتخاب شد خیلی‌ها نپسندیدند اما حالا به نظر می‌رسد او مربی ایده‌آل لاروخا است.

تنها 9 روز از کار او با تیم ملی اسپانیا می‌گذرد اما دل هواداران را به دست آورده است. هیچ نشانه‌ای از تیمی که در روسیه در کار با توپ سنگین بود و در ضربات پنالتی به میزبان مسابقات باخت، دیده نمی‌شود. همه چیز برای مربی آستوریایی خوب پیش می‌رود و او توانسته دوباره اسپانیا را به تیمی قدرتمند و قابل اعتنا تبدیل کند.

مارکو آسنسیو در هفدهمین بازی ملی خود توانست گل بزند و این انتظار شاید ارزشش را داشت. او با به اشتباه انداختن نیکلا کالینیچ یک گل به خودی به ضرر کرواسی را رقم زد ضمن اینکه با هت تریک پاس گل‌های خود هواداران اسپانیا را امیدوار کرد که موفقیت چندان دور نیست.

دنی کارواخال یک بار دیگر روی فرم آمده و تماشای بازی‌اش لذتبخش است. او در این دو بازی دو پاس گل به سائول نیگس داده که در این بازی با عبور از لوکا مودریچ و به سبکی که هافبک هم‌تیمی‌اش در رئال مادرید به نام خود زده، برای مهاجم اتلتیکومادرید فراهم شد

ترکیب اسپانیا در این بازی با 6 بازیکن رئال مادرید در برابر یک بارسلونایی شروع شد و 6 بر صفر خاتمه یافت؛ کارواخال، سرخیو راموس، ناچو، دنی سبایوس، ایسکو و آسنسیو در برابر سرخیو بوسکتس که جای خود را به رودریگو داد. لوییس انریکه تیم را متحول کرده و اساس آن حالا در مادرید است.

کرواسی هیچ شباهتی نداشت به تیمی که در جام جهانی همه دنیا را پشت خود داشت و در نخستین بازی رسمی بعد از فینال جام جهانی، سنگین‌ترین شکست تاریخش را تجربه کرد. ماتئو کوواچیچ، لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ در زمین گم بودند.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز