خبرگزاری کار ایران

علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی بدون محک ملی در ترکیب سرخابی؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۰۶

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌ها را مقابل تیم ازبکستان انجام داد و با یک گل به برتری رسید که کارلوس کی‌روش برای دروازه امیرعابدزاده را انتخاب کرده بود و این دروازه‌بان جوان 90 دقیقه درون دروازه ایستاد.

به گزارش ایلنا، عابدزاده در حالی انتخاب نهایی کی‌روش برای بازی با ازبکستان شد که علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی، دروازه‌بانان پرسپولیس و استقلال را به عنوان رقیبان سرسخت و آماده در اردو داشت اما مرد پرتغالی ترجیح داد به جای استفاده از گلرهای سرخابی از دروازه‌بان لژیونرش استفاده کند.

عابدزاده هم این فرصت را مغتنم شمرد و با عملکرد خوبش نمره قبولی گرفت. البته کی‌روش پیش از بازی با ازبکستان در برنامه 90 و کنفرانس پیش از بازی تاکید کرده بود که قصد دارد از چهره‌های جدید و جوان استفاده کند اما کمتر کسی فکرش را می‌کرد که انتخاب او برای دروازه امیر عابدزاده باشد.

درخشش علیرضا بیرانوند در جام جهانی از یک سو و آمادگی بالای حسینی در تمرینات تیم ملی از سوی دیگر به اضافه در پیش بودن دیدارهای برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و استقلال این گمانه‌زنی را قوت بخشیده بود که دروازه‌بان تیم ملی در بازی با ازبکستان یکی از این 2 گلر یا یک نیمه بیرانوند و یک نیمه حسینی خواهد بود. در واقع تصور می‌شد کی‌روش این 2 دروازه‌بان را در بازی‌های تدارکاتی هم برای تیم ملی محک بزند و هم به نوعی آن‌ها را برای بازی‌های حساس پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

اما سرمربی پرتغالی تیم ملی برخلاف تصور عمومی حتی یک نیمه هم از دروازه‌بانان سرخابی استفاده نکرد تا دوباره برخی حرف و حدیث‌ها درباره او و اختلاف نظرش با مربیان باشگاهی مطرح شود. حالا تیم ملی در حالی به تهران برگشته که علیرضا بیرانوند نه تنها بازی با نساجی را از دست داده که با ۲۱ روز بدون بازی، باید مقابل الدحیل قرار بگیرد. در مورد حسینی نیز این موضوع با تعداد روزهای بیشتری صدق می‌کند. حسینی که به دلیل مصدومیت  خود و درخشش رحمتی فرصتی برای بازی پیدا نکرده بود گویا به خاطر آمادگی بالا و روحیه بهتر نسبت به رحمتی که در بازی رفت با السد 3 گل دریافت کرد انتخاب نخست وینفرد شفر برای بازی برگشت با السد است آن هم در شرایطی که مدت‌ها از بازی رسمی دور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز