خبرگزاری کار ایران

برد شیرین آسمان خراش‌های ایران مقابل فیلیپین

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۹۶

در ادامه رقابت های بسکتبال انتخابی جام جهانی عصر امروز تیم ملی ایران در تالار بسکتبال آزادی به مصاف فیلیپین رفت و این حریف را با نتیجه 81 بر 73 شکست داد تا ششمین پیروزی اش را جشن بگیرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که از پنجره چهارم رقابت ها برگزار شد، ملی پوشان کشورمان در نیمه اول 40 بر 38 (کوارتر اول 21 بر 22 و کوارتر دوم 19 بر 16) پیروز به رختکن رفتند. کوارتر سوم با تنش زیادی آغاز شد، اما شاگردان مهران شاهین طبع 23 بر 21 برنده شدند. کوارتر چهارم هم با عملکرد بهتر بازیکنان ایران همراه بود و آنها 18 بر 14 پیروز شدند تا در نهایت به برتری 81 بر 73 برسند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که حامد حدادی در ترکیب ایران قرار نداشت. او که از کمی مصدومیت رنج می برد، فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان را پیدا کرد.

در پایان این دیدار بازیکن شماره 34 فیلیپین به عنوان امتیازآور ترین بازیکن میدان معرفی شد.

فیلیپینی ها در حالی به تهران آمده بودند که هشت بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. این بازیکنان در دیدار با استرالیا با بازیکنان حریف درگیری فیزیکی داشتند و با تصمیم فیبا محروم شدند.

تیم ملی ایران در دیدار بعدی خود در رقابت های انتخابی جام جهانی روز دوشنبه به مصاف میزبانش ژاپن خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز