خبرگزاری کار ایران

تغییر عجیب در خط دفاعی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۶۴

شجاع خلیل زاده در دقایق پایانی بازی به پست دفاع راست منتقل شد که در نوع خود جالب بود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در آخرین دقایق بازی با آرایش جدیدی در خط دفاع بازی می‌کرد، آرایشی که ممکن است طی هفته‌های منتهی به نیم‌فصل بیشتر شاهد تکرار آن باشیم. در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و نساجی، برانکو ایوانکوویچ با بیرون کشیدن حسین ماهینی، شایان مصلح را به زمین فرستاد.

سرمربی پرسپولیس دقایقی پیش از این تعویض آدم همتی را به جای علی علیپور به میدان فرستاده بود و به نظر می‌رسید پس از ورود مصلح به جای ماهینی، شاهد حضور مصلح در فاز تهاجمی و حضور همتی در دفاع راست باشیم.

برانکو در بازی‌های دوستانه بارها از همتی در دفاع راست بهره برده بود و روز گذشته نیز به این موضوع تاکید کرده بود که ماهینی و همتی دو مدافع راست مورد نظر وی هستند و از نیم‌فصل مهدی شیری نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

همتی در فاز تهاجمی پرسپولیس و پست تخصصی خود باقی ماند و خط دفاعی پرسپولیس به سمت راست شیفت شد تا شجاع خلیل‌زاده به عنوان دفاع راست، سیدجلال حسینی به عنوان مدافع میانی متمایل به راست، محمد انصاری در دفاع میانی متمایل به چپ و شایان مصلح در دفاع چپ بازی کند.

انتقال خلیل‌زاده به دفاع راست، تغییر جدید برانکو در ساختار دفاعی پرسپولیس بود، تغییری که به منظور استحکام بیشتر خط دفاعی پرسپولیس صورت گرفت و به نظر می‌رسد طی هفته‌های آتی و به خصوص در روزهای غیبت ماهینی شاهد حضور بیشتر شجاع در این پست باشیم.
 خلیل‌زاده پیش از این در مس کرمان در پست مدافع راست بازی کرده و با بازی در این پست چندان بیگانه نیست و باید دید این اتفاق دوباره تکرار خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز