خبرگزاری کار ایران

دست رد پرسپولیس و انصراف تراکتورسازی؛

رامین رضاییان همچنان بدون تیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۵۸

مدافع راست تیم ملی هنوز تیم جدید خودش را مشخص نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رامین رضاییان، مدافع راست تیم ملی که چندی پیش قراردادش را با اوستنده فسخ کرد و رسماً از این تیم جدا شد، هنوز تیم جدید خودش را مشخص نکرده است.

رضاییان مدتی نسبتاً طولان مورد توجه تراکتورسازی قرار داشت ولی مذاکرات فشرده با این باشگاه به نتیجه نرسید و او در دادن پاسخ نهایی به مسئولان باشگاه تعلل به خرج داد تا در نهایت از جذب او منصرف شوند.

رضاییان در طول این مدت مشغول رایزنی برای بازگشت به پرسپولیس و جلب نظر برانکو بود و واسطه‌هایی هم جلو فرستاد تا بتواند به این تیم برگردد ولی در نهایت سرمربی کروات آب پاکی را روی دست او ریخت و علناً اعلام کرد نیازی به وی ندارد.

در حال حاضر علاوه بر منتفی شدن حضور رامین در پرسپولیس، تراکتورسازی هم به گفته مسئولانش دیگر قصد ادامه مذاکره با این بازیکن را ندارد تا حضور مدافع تیم ملی در دو تیمی که محتمل‌ترین گزینه‌ها به نظر می‌رسیدند عملی نشود و این بازیکن به احتمال زیاد باید به فکر تیم دیگری باشد.

در شرایطی که رضاییان از مهره‌های کلیدی و مورد علاقه کی‌روش است و جام ملت‌های آسیا را هم در پیش داریم، بیرون ماندن رامین رضاییان اتفاق خوبی نخواهد بود و باید دید در نهایت این بازیکن چه مقصدی را برای فصل جدید خود انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز