خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس به دنبال تداوم رکورد خود مقابل الدحیل

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۹۸

پرسپولیس تاکنون در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری در بازیهای خانگی باختی را متحمل نشده است

به گزارش ایلنا، شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانسته اند ثبات خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و موفق شده اند مانند سال گذشته به جمع هشت تیم برتر رقابتها راه پیدا کنند که در میان تیمهای حاضر در این مرحله  تنها تیم از این حیث در آسیا هستند که هم سال گذشته و هم امسال توانسته اند در این مرحله حضور داشته باشند.

شاید یکی از دلایل تداوم موفقیت و ثبت این آمار و عملکرد خوب به نمایش این تیم در بازیهای خانگی فصل جاری مرتبط باشد  این تیم در 4 بازی خود در ورزشگاه آزادی در فصل جاری را بدون باخت پشت سر گذاشته و  مقابل الدحیل هم به دنبال تداوم این روند است. البته پرسپولیس در این بازی باید پا را فراتر گذاشته و این تیم پرقدرت قطری را با نتیجه ای مناسب شکست دهد تا بتواند به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کنند.

نتایج پرسپولیس در چهار دیدار گذشته ی خود در ورزشگاه آزادی به شرح ذیل است:

پرسپولیس 3  نسف قارشی 0

پرسپولیس 2 الوصل 0

پرسپولیس 1 السد 0

پرسپولیس 2 الجزیره 1

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 باید روز دوشنبه 26 شهریور ماه از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف الدحیل قطر برود . دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ی 1 بر 0 به سود تیم قطری به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز