خبرگزاری کار ایران

نکیسا:باید در فوتبال پایه به دنبال نسل سازی باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۱۰

نیما نکیسا که یکی از میهمانان ویژه ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران کشور بود معتقد است نسل سازی برای آینده فوتبال با حمایت از برنامه های هدفمند در رده پایه امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، دروازه بان سابق تیم ملی ایران پیرامون ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران  که به میزبانی کردان کرج برگزار شده است گفت: حقیقت این است که ما باید به دنبال ایجاد تحولی در ساختار فوتبال کشور باشیم. در واقعی باید به شکلی از سطح پایه برای فوتبالمان فلسفه ای به وجود بیاوریم و مسیر درستی را هدفمند دنبال کنیم. به عقیده من بهترین و موثرترین روش همین فعالیت های گسترده حوزه پایه است. اینگونه فستیوال ها و برنامه هایی که برای شناسایی استعدادها اجرا می شود بسیار مهم و تاثرگذار است.
نکیسا در ادامه گفت: ما باید در فوتبالمان به دنبال جریان سازی باشیم. باید به خوبی از کشورهای صاحب سبک فوتبال در این زمینه الگوبرداری کنیم. قدرت های فوتبال آسیا رقیبان سرسخت ما خواهند بود و باید استعدادهای خودمان را به خوبی بشناسیم تا در سطح جهان و آسیا همچنان حرف هایی برای گفتن داشته باشیم. ما باید در آینده ای نزدیک به دنبال این باشیم که در جام جهانی نتایج درخشانی بگیریم و حتی از گروهمان صعود کنیم. برای این کار همینگونه برنامه های هدفمند و فستیوال های ارزشمند اهمیت خودش را نشان می دهد. از همین طریق می توانیم برای آینده فوتبالمان نسل سازی کنیم. من به آقای تاج و آقای ساکت تبریک می گویم که چنین برنامه های خوبی را در سطوح پایه دنبال می کنند و از دوست عزیزم ابراهیم شکوری تشکر می کنم که زحمات زیادی برای اجرای این فستیوال کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز