خبرگزاری کار ایران

پیروزی حریف استقلال درجام حذفی؛

برد السد در روز درخشش اسپانیایی ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۳۷

در شبی که گابی و ژاوی در ترکیب تیم السد درخشیدند این تیم موفق شد به دور بعد رقابتهای جام حذفی قطر صعود کند.

به گزارش ایلنا، تیم السد قطر در شبی که  ستاره های داخلی و خارجی خود را در ترکیب نمی دید با تکیه بر دو بازیکن سرشناس اسپانیایی خود توانست با پیروزی پرگل در مقابل الشحانیه این مسابقات را هم به مانند لیگ ستارگان قطر مقتدرانه شروع کند.

 شاگردان اوسوالدو پریرا پرتغالی با درخشش ژاوی و گابی  توانست با ارائه ی نمایشی بهتر نسبت به حریف بازی را با حساب سه بر صفر به سود خود کند و نام خود را در میان تیمهای صعود کننده ببیند. دو بازیکن اسپانیایی نمایشی برتر نسبت به حریف خود ارائه و در نهایت با برد سه گله بازی را پایان دادند. ژاوی در این بازی دو پاس گل داد ضمن این که گابی نیز در میانه میدان نمایشی در خور تحسین از خود ارائه داد تا تمجید رسانه های قطری را در پی داشته باشد.

سرمربی السد در این بازی تیمش را با این ترکیب " سعود الهاجری ، مصعب خضر ، حامد اسماعیل ، علاالدین یونس ، حاتم کمال ، یاسر ابوبکر ، ژاوی هرناندز، گابی فرناندز ، احمد سیار ، حسن احمد ، على اسد"به میدان فرستاد.

 سه گل این تیم را حسن احمد، احمد سیار و حاتم کمال به ثمررساندند تا جای خالی مهاجمی مثل بغداد بونجاح احساس نشود.

گفتنی است تیم السد قطر حریف استقلال ایران در مرحله ی یک چهارم نهایی باشگاه های آسیاست که در جدال رفت نیز در ورزشگاه آزادی توانست شاگردان وینفرد شفر را با نتیجه ی 3 بر 1شکست دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز