خبرگزاری کار ایران

میداوودی در گفت و گو با ایلنا:

احتمالا پیش از نیم فصل پایم را جراحی کنم / فکر نمی‌کردم استقلال مقابل السد معمولی بازی کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۸۵

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان اعلام کرد در صورتیکه مصدومیتش تشدید شود، پیش از فرا رسیدن نقل و انتقالات زمستانی پای مصدومش را به تیغ جراحان می‌سپارد.

میلاد میداوودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیم نفت مسجد سلیمان پس از معرفی علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی جدید اظهار داشت: شرایط تیم در حال حاضر خوب است اما مسائل مالی هنوز برطرف نشده که مسئولان باشگاه پیگیر هستند و به ما قول داده‌اند که طی دو هفته آینده حل شود. 

کاپیتان نفت ادامه داد: امیدوارم چنین مشکلاتی هر چه زودتر حل شود؛ بازی ما با استقلال هم لغو شد و زمان داریم تا بدنسازی لازم با پشت سر بگذاریم چون ابتدای فصل تمرینات مناسبی نداشتیم و همین تعطیلات می‌تواند خیلی به ما کمک کند. 

میداوودی درباره جدایی ویسی از جمع طلایی پوشان گفت: از دلایل آقای ویسی بی خبرم اما به هر حال مشکلات مالی در آن دخیل بوده است. این مسائل به مدیریت و مسئولان باشگاه بستگی دارد؛ از ابتدای فصل ما اسپانسر نداریم و طبق بخشنامه‌ای هم که به وزارت نفت ابلاغ شده نمی‌توانند به ما کمک مالی کنند و باشگاه خصوصی اداره می‌شود. مسئولان در تلاش هستند که به شرایط خوبی برسیم و مطمئنم که به بهترین نتایج دست پیدا می‌کنیم و رفته رفته بهتر می‌شویم.

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان درباره اینکه پس از تشدید مصدومیت قدیمی‌اش مدتی از میادین دور بوده و روز گذشته در بازی دوستانه نفت حضور پیدا کرد، بیان داشت: شرایط خوبی ندارم، درد دارم و مدارا می‌کنم؛ البته درد آن به نوعی نیست که نتوانم فوتبال بازی کنم. با صحبتی که با دکتر تیم داشتم به من گفتند به احتمال زیاد به دلیل استخوان‌های اضافه پایم را باید دوباره عمل کنم!

او ادامه داد: با پزشکان تیم صحبت کردم و اگر بشود تا آخر فصل اینگونه ادامه بدهم. اگر شرایط سخت باشد پیش از فرا رسیدن نیم فصل عمل می‌کنم. شرایط مسابقه دارم اما فشار که در تمرینات زیاد می‌شود غیرقابل تحمل می‌شود، این به نظر سرمربی بستگی دارد که می‌توانم بازی کنم یا خیر.

میداوودی بیان داشت: برنامه ما بعد از لغو بازی با استقلال تهران مشخص نیست اما طبق برنامه‌ای که از پیش اعلام شده بود تاریخ 31 شهریورماه در تهران با سایپا بازی داریم. قطعا بازی می‌کنیم و این مسئله هم قابل توجه است که بازی با سایپا چهارمین بازی خارج از خانه ماست و برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و شرایط مطلوبی ندارد بسیار سخت است اما بازیکنان ما نهایت تلاششان را انجام می‌دهند تا بتوانیم در تهران از سایپا امتیاز لازم را کسب کنیم.

مهاجم سابق استقلال تهران درباره شرایط تیم تحت هدایت وینفرد شفر گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر ایده آل نیست. با جدایی بازیکنان کلیدی خیلی به استقلال ضربه خورد. جای حالی آنها در بازی با السد مشهود بود. فکر نمی‌کردم استقلال بازی معمولی مقابل السد نشان بدهد. امیدوارم در بازی برگشت اگرچه کار سختی دارند با دعای تمام طرفداران و ما بازیکنانی که قبلا در این تیم بودیم و اکنون هوادار هستیم، به پیروزی برسند و راهی دور بعدی شوند.

میداوودی درباره عملکرد مهاجمان جدید استقلال اظهار داشت: سابقه آنها نشان داده بازیکنان خوبی بوده‌اند و آمارشان در تیم‌های فصل گذشته قابل مشاهده است اما استقلال شرایط خودش را دارد و به هر حال تازه واردها به زمان نیاز دارند. مطمئن باشید در هفته‌های آینده تبریزی و باقری به شرایط بهتری دست پیدا می‌کنند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز