خبرگزاری کار ایران

پورغلامی: از بس حریف جنجال به پا کرد، 50 - 50 به سود آنها می‌شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۲۴

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم حریف به بازی مستقیم روی آورد و از تک موقعیت خود به گل دست‌یافت، داور مسابقه صحنه‌های 50 – 50 را به دلیل جاروجنجال حریف به سود کارون سوت می‌زد.

به گزارش ایلنا، فرهاد پورغلامی پس از تساوی یک‌بریک مقابل کارون اروند خرمشهر در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار کرد: بازیکنان ملوان زحمت زیادی کشیدند و با تمام توان بازی کردند، در 20 ثانیه پایانی مسابقه تمرکزمان را از دست دادیم و رقیبمان در تک موقعیتی که در چارچوبمان خلق کرد موفق شد به گل دست یابد.

وی بابیان اینکه ملوان امروز توسط فوتبال مجازات شد بیان کرد: وقتی موقعیت‌های بالای 95 درصدمان به گل تبدیل نشد احتمال هر اتفاقی وجود دارد، بازیکنانمان نهایت تلاش خود را انجام دادند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند، این مسابقه را باید با نتیجه چهار بر یک یا پنج‌بر یک به پایان می‌رساندیم.

سرمربی ملوان با اذعان به اینکه هواداران حمایت بسیار خوبی انجام دادند افزود: باید در ضربات نهایی و جلوی چارچوب حریف بیشتر کارکنیم، از هواداران بابت حمایتشان تشکر می‌کنم.

پورغلامی در پاسخ به اینکه ملوان در وسط زمین دچار مشکل است گفت: تیم کارون رو به بازی مستقیم آورد و از هر نقطه‌ای که توپ به این تیم می‌رسید به بازی مستقیم روی می‌آورد و با استفاده از پرتاب‌های بلند سعی در خلق موقعیت داشت، این تیم موقعیت چندانی ایجاد نکرد و تعویض‌های ملوان در راستای بازی هجومی بود.

وی تعویض پایانی ملوان را به دلیل مصدومیت دانست و گفت: ملوان در مقابل کارون بازی دفاعی انجام نداد و بازی مستقیم این تیم باعث شد بازیکنانمان رو به عقب بیایند.

سرمربی ملوان با ابراز گلایه از داوری این دیدار گفت: اگر قرار باشد تیمی که ساکت است داوری علیه آن و تیمی که جاروجنجال می‌کند داوری به نفع آن باشد، آموزشی غلط در فوتبال اتفاق می‌افتد، داور مسابقه صحنه‌های 50 – 50 را به سود حریف سوت می‌زد، تیم حریف دسته‌جمعی بر سر داور خراب می‌شدند که اتفاق جالبی نیست.

پورغلامی گفت: دو صحنه در کنار من اتفاق افتاد که توپ به بیرون رفته و به دلیل دادوبیداد تیم حریف، داور به سود آنان سوت زد، این شکل از داوری شایسته نیست و آموزش بدی برای لیگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز