خبرگزاری کار ایران

فتحی در پاسخ به صحبت‌های افتخاری در مورد پرونده گومز:

جهل مقررات استقلال را به دردسر انداخت/ هیچ کجای دنیا دعوت نامه را به این شکل صادر نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۷۹

سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های مدیرعامل پیشین این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به نامه منتشر شده از سوی افتخاری و دفاعیات او گفت: اجازه بدهید من صحبتی نکنم و هوادارانی که لحظه به لحظه استقلال را دنبال می کنند و از اخبار آگاهی دارند می‌توانند در این باره اظهار نظر کنند.

سرپرست استقلال در ادامه گفت‌و‌گوی رادیویی خود بعد از اصرار مجری برای اظهار نظر درباره پرونده گومز، تصریح کرد: این پرونده یک اشتباه محض و جهل به مقررات است که ناشی از عدم آگاهی به حقوق ورزشی بین المللی است. متاسفانه با تمام آیتم‌ها این دعوت‌نامه را ارسال کردند که این کار کاملا مردود است و باعث ایجاد حق برای گومز شده است. ما باید حالا هزینه کنیم و این احتمال وجود دارد که 400 هزار دلار جریمه شویم.

وی ادامه داد: چرا وقتی بازیکن برای ما یک ساعت بازی نکرده، باید این هزینه را انجام دهیم؟ حتی اگر دلار هزار تومان باز هم چرا باید این هزینه انجام شود؟ چرا باید این اتفاق رخ دهد تا استقلال متضرر شود و در معرض این مشکلات قرار بگیریم.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه در واکنش به این موضوع که آیا این شکایت از نظر حقوقی درست است، بیان کرد: اگر اشتباه صورت نگرفته بود، گومز نمی توانست شکایت کند. اگر شکایت درست نباشد، شکایت در مراجع قضایی پذیرفته نمی‌شود. البته صدور رای بستگی به دفاعیات ما و محتویات پرونده دارد اما وقتی پرونده پذیرفته شده، موضوع فرق می کند. هیچ کجای دنیا دعوت نامه را به این شکل ارسال نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز