خبرگزاری کار ایران

صالحى امیرى: نتیجه مطلوبی در اندونزی بدست آمد/ ناداوری‌ها و اعمال نفوذهای سیاسی را نباید فراموش کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۷۴

رییس کمیته ملى المپیک در مورد نتایج کاروان اعزامی به رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه ارزیابی عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه که چند تن از اعضاى کمیته ملى المپیک، سرپرست کاروان ایران و معاونان وزیر ورزش هم حاضر بودند، رییس کمیته ملى المپیک صحبت هایى را پیرامون نتایج به دست آمده در بازى هاى آسیایى ٢٠١٨ انجام داد.

صالحی امیرى در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی گفت: پیام های مقام معظم  رهبری و ریاست جمهور و سایر مسیولان نظام برای موفقیت کاروان ایران در بازیهای اسیایی بسیار دلگرم کننده بود. نتیجه مطلوبی که در اندونزی بدست آمد نتیجه همدلی و هم افزایی و هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها بود.

وى افزود: برای موفقیت ایران در بازی‌های جاکارتا از همه توان و ظرفیت ورزش کشور بهره گرفتیم و خوشبختانه نتایج خوبی برای ورزش کشور حاصل شد. در روند نتایج بازی‌های آسیایی و توزیع مدال‌ها ناداوری‌ها و اعمال نفوذهای سیاسی برخی کشورها را نباید از اذهان بدور داشت.

رییس کمیته ملى المپیک تصریح کرد: در انعکاس مطلوب و آگاهی مردم از تلاش ها و موفقیت های بچه‌های ایران رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر در محل بازی‌ها و داخل کشور و خصوصاً رسانه ملی نقش بی بدیل داشتند.

صالحى امیرى افزود: ارزیابی دقیق عملکرد فدراسیون ها به طور مرتب در جلسات کارشناسی ستاد عالی بازی‌های آسیایی و کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

وى در ادامه گفت : رویکرد ما اصلاح اشکالات فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیوست قطعا نگاه ما تخریبی و انتقادی از فدراسیون‌ها نیست چرا که صادقانه کار کردند.

صالحی امیری افزود: در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی مقرر شد کتاب تجربه عملکرد بازیهای آسیایی جاکارتا  بزودی تدوین و در اختیار رسانه ها و محققان قرار  گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز