خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های سرپرست فدراسیون گلف در آستانه برگزاری مسابقات وودبال:

منتقمی: فدراسیون و میزبان برای آغاز مسابقات آمادگی کامل دارند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۴۹

رئیس فدراسیون گلف از آمادگی کامل این فدراسیون برای برگزاری مسابقات اوپن بین المللی وودبال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف و انجمن وودبال؛ نخستین دوره مسابقات اوپن بین المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ شهریورماه در شهر تبریز برگزار میگردد.

این مسابقات در بخش آقایان و بصورت استروک پلی انفرادی و تیمی پس از یک دور تمرین رسمی مورخ ۱۸ شهریور ماه ۹۷ در دو راند انجام خواهد پذیرفت و تیمها و نفرات اول تا سوم مسابقات به دریافت حکم، مدال و کاپ قهرمانی نائل میگردند.

در همین راستا؛ بهروز منتقمی، سرپرست فدراسیون با مثبت ارزیابی نمودن فعالیتهای صورت گرفته توسط میزبان رویداد و انجمن وودبال، اظهارداشت:" فدراسیون و میزبان مسابقات برای آغاز این رویداد آمادگی کامل دارند تا به بهترین صورت نخستین دوره مسابقات وودبال برگزار گردد".

وی با اشاره به دشواری های مترتب بر میزبانی رویدادهای بین المللی، خاطرنشان ساخت:" برگزاری هر رویداد بین المللی از آغاز تا پایان همواره با دشواری های خاص خود همراه است اما یقین دارم کلیه این موارد با استفاده از تجربه، خردجمعی و همدلی مرتفع خواهد شد چراکه مدیریت صحیح و اصولی همواره بر این دشواری ها و موارد پیش بینی نشده غلبه دارد".

سرپرست فدراسیون گلف در پایان تصریح کرد: فدراسیون گلف تمامی تلاش و کوشش خود را به کار گرفته است تا رویداد مذکور با بهترین کیفیت ممکن برگزار گردد و با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی شهر تبریز و نیز پتانسیل بالای مدیریتی "بهتاج" مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و "عبداله تقی پور حلاجان" رئیس هیئت گلف استان؛ پیش بینی میشود با همکاری انجمن وودبال این مسابقات در شـأن نام کشور عزیزمان ایران برگزار گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز