خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: برنامه‌ای برای جذب رضاییان نداریم/ تنها 3 طلبکار داریم که یکی از آنها دایی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۸۰۵

مدیرعامل پرسپولیس در مورد پرونده بدهی‌های این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی درباره قطعی شدن مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس با توجه به بحث بازنشستگی گفت: تا لحظه‌ای که در باشگاه حضور داشته باشم، کار می‌کنم چون به هواداران پرسپولیس قول داده‌ام.

وی در مورد بدهی باشگاه پرسپولیس به دایی تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی نیست.پرونده بیش از 180 نفر از طلبکاران خارجی را بستیم. از لیستی هم که تا شنبه فرصت داریم مشکل را حل کنیم 3 نفر باقی ماندند که این 3 نفر دایی، همامی و آرام‌طبع هستند که انشالله تا شنبه این مشکل حل خواهد شد. هرجا وظیفه‌ای را برعهده داشتم، نقش آماده‌سازی برای نفر بعدی را داشتم و خدا را شکر در پیشگاه جامعه ورزشی و خداوند تا این لحظه کم‌فروشی نکرده‌ام.

گرشاسبی درباره شایعه بازگشت رامین رضاییان  به پرسپولیس عنوان کرد: تا این لحظه به جز 5 بازیکنی که از نیم‌فصل به ما اضافه خواهند شد و همه اسامی آنها را می‌دانند، هیچ فرد دیگری اضافه نشده است. تا این لحظه اسم جدیدی به ما اعلام نشده است. با آقای برانکو و کادرفنی هماهنگ پیش می‌رویم و آنها با توجه به نیاز تیم اسامی را به ما اعلام می‌کنند و ما هم در کمیته فنی بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنیم. 

وی در خصوص دریافت جام سوپرجام گفت: فعلا نوک دست‌مان به جام رسیده ولی هنوز دریافت نکرده‌ایم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما صحبت می‌کرد، درباره جدایی بازیکنان از پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت: تا این لحظه صحبت خاصی نشده اما در نیم‌فصل چون پنجره نقل و انتقالات ما باز خواهد شد، به بازیکنان اعلام کردیم هر کدام که قصد جدایی دارند یک ماه زودتر اعلام کنند. الان دو پنجره از نقل و انتقالات محروم بودیم و یک بازیکن هم نتوانستیم بگیریم اما پرسپولیس باشگاه بزرگی است و به لطف حضور هواداران در فصل گذشته چند هفته به پایان مسابقات قهرمان شدیم و قهرمان سوپرجام هم شدیم. با این محرومیت تا این مرحله لیگ قهرمان جلو آمدیم و انشالله در بازی برگشت هم در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

گرشاسبی ضودرباره حل مشکلات ارز دولتی گفت: به ما نامه دادند و گفتند که از بازار آزاد بگیریم. این روند باشگاه‌ها را با چالش و تعطیلی مواجه خواهد کرد. همه باشگاه با ما در تماس هستند و همه نگران هستند. از بانک مرکزی نامه آمده است که از بازار آزاد ارز را تهیه کنیم ولی  وزیر ورزش دنبال حل مشکلات باشگاه‌ها در این زمینه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز