خبرگزاری کار ایران

یک رویارویی عجیب؛ دیدار کلوپ با صاحبخانه‌اش در جدال خیریه!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۰۳

قرار است روز شنبه مسابقه‌ای به سود بیماران سرطانی بین لیورپول و سلتیک برگزار شود. در این بازی خیریه، استیلین پتروف و جیمز میلنر رودرروی هم قرار می‌گیرند و چندین ستاره در هر دو تیم حضور می‌یابند.

به گزارش ایلنا، نکته جالب این دیدار این است که برندان راجرز، مربی سلتیک صاحبخانه یورگن کلوپ است. کلوپ پس از آنکه در اکتبر 2015 مربی لیورپول شد، به خانه‌ای نقل مکان کرد که راجرز آن را از استیون جرارد خریده بود.

این مربی آلمانی در ویدئویی که در صفحه توییتر سلتیک منتشر شده به ‌شوخی گفته که منتظر نخستین دیدار با صاحبخانه‌اش است: «بی‌تردید ملاقات جذابی خواهد بود. مخصوصا برای من که با صاحبخانه‌ام برای نخستین بار ملاقات می‌کنم. ما حرف‌های زیادی داریم که به هم بزنیم. مشکل گرفتگی فاضلاب، مساله برق خانه، مساله استخر و مسائلی از این دست. پس برندان، امیدوارم که در وضعیت خوبی باشی تا بتوانیم برخی مسائل را آن روز حل کنیم!»

کلوپ همچنین گفت خوشحال است که به گلاسگو می‌رود و ورزشگاه مشهور پارکهد را از نزدیک می‌بیند: «این نخستین حضور من در ورزشگاه شگفت‌انگیز و مشهور شماست و احتمالا نخستین حضور من در شهر گلاسگو است. پس روز بزرگی برای من رقم می‌خورد و امیدوارم روز خوبی برای همه شما باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز