خبرگزاری کار ایران

پژمان منتظری: سیدجلال یکی از بهترین دوستان من است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۵۶

مدافع باتجربه تیم ملی در حاشیه تمرین امروز شاگردان کارلوس کی‌روش به تشریح شرایط اردویی پرداخت.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری پیش از تمرین امروز در نشست خبری کوتاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدا راجع بع اردوی شهریورماه و بازی با ازبکستان گفت: تیم در این دو سه روز گذشته تقریبا کامل شده و تمرینات شکل جدی تری گرفته. این اولین کمپ تمرینی است که بعد از جام جهانی شکل گرفته، شرایط شرایط بدی نیست. برای جام ملت هایی آماده می شویم که سه ماه آینده است و تمام تلاشمان را انجام می دهیم و امیدوارم کمپ های خوبی داشته باشیم تا خوب آماده شویم و خواسته ها را برآورده کنیم.

منتظری درباره شرایط خودش و احتمال بازی در جام ملت ها اظهار داشت: در خدمت تیم ملی بودن باعث افتخار هر بازیکنی است. من هم تا زمانی که بتوانم سعی می کنم جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم. مهم هدفی است که تیم ملی دارد و مهم خوشحال کردن دل مردم است. باعث افتخارم است که اینجا باشم و باعث خوشحالی است که تیم ملی مدافعان خوبی دارد؛ امیدوارم همین شرایط را در جام جهانی داشته باشند.

وی افزود: شرایط جام ملت ها با جام جهانی تفاوت های زیادی دارد. در جام جهانی تیم ها قوی تر هستند ولی خب در جام ملت ها تیم ها شناخت بیشتری از هم دارند. امیدوارم بتوانیم خیلی خوب آماده شویم و جام ملت های خیلی خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به سوالی راجع مقایسه شرایط سنی سیدجلال حسینی و او، گفت: سیدجلال یکی از بهترین دوستان خودم است و ما همیشه رابطه خوبی با هم داریم. من وظیفه دارم همیشه خوب تمرین کنم و برای باشگاهم مثمرثمر باشم و بقیه اش دست مربی تیم ملی است که باشم یا نباشم. همیشه باعث افتخار بوده در تیم ملی بودن و سعی میکنم در باشگاه خوب باشم تا این راه را ادامه دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز