خبرگزاری کار ایران

واکنش مانوئل نویر به ناکامی آلمان در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۴۲

مانوئل نویر گفته که همه بازیکنان تیم ملی آلمان پس از جام جهانی عملکرد خود را زیر سوال بردند. او و یولیان برانت گفته‌اند که تیم آلمان آماده آن است که بهتر از جام جهانی عمل کند.

به گزارش ایلنا، آلمان جام جهانی کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و در مرحله گروهی حذف شد. مردان یوآخیم لوو قرار است پنج‌شنبه در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف فرانسه بروند و نویر در نشست خبری پیش از بازی گفت: «ما تلاش می‌کنیم که آن جام جهانی را پشت سر بگذاریم و به آینده فکر کنیم. پس از چنان نمایشی با چنان نتیجه‌ای، باید خود را زیر سوال ببرید. من مطمئنم که همه بازیکنان این کار را کرده‌اند و به نقش خود در حذف آلمان فکر کرده‌اند. تک‌تک بازیکنان سهم خودشان از مسوولیت را دارند. همانطور که مربی و کل کادر فنی هم همینطور هستند. هفته گذشته کل اوضاع را با جزییات فراوان تحلیل کردیم. روشن است که بعد از این هم در این باره زیاد صحبت خواهیم کرد اما برای ما مهم است که نتیجه‌گیری‌های خود را داشته باشیم و به پیش برویم و روی مسائل جزیی‌تر کار کنیم تا بتوانیم به شکلی مثبت در مسیر صحیح قدم برداریم و به فوتبال موفق برگردیم.»

برانت هم گفت: «به نظرم همیشه صحبت‌های زیادی در این باره می‌شود که بازیکنان باید یک تیم متحد را بسازند و روشن است که مربی هم بخشی از تیم است. به نظرم همه ما برای تیم بازی می‌کنیم. مربی نشست خبری بسیار طولانی‌ داشت و بسیاری از تقصیرها را گردن خودش انداخت اما روشن است که برای مدتی، درباره اوضاع ما در جام جهانی صحبت خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم که این بحث‌ها را پشت سر بگذاریم و از همین پنج‌شنبه به آینده نگاه کنیم. ما می‌خواهیم به‌عنوان یک تیم کنار هم باشیم. با مربی که بخشی از تیم است، تلاش خواهیم کرد که بهترین نسخه خود را نشان دهیم و به او ثابت کنیم که می‌تواند همچنان روی ما حساب کند و ما هم همچنان می‌توانیم روی او حساب کنیم. بر این باورم که روحیه تیمی بالایی داریم و مطمئنم که می‌توانیم پنج‌شنبه این را نشان دهیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز