خبرگزاری کار ایران

واکنش تند مدیرعامل استقلال به اعلام رای کمیته استیناف درباره سوپرکاپ

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۱۴

امیرحسین فتحی سرپرست استقلال در گفت وگو با رادیو جوان به موضوع مربوط به سوپرکاپ پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

 

سوپر جام؟

من قبلا هم گفته بودم که حتما اعتراض می کنیم. به نظر بنده ضمن احترام به دوستان، این رای مبتنی بر انصاف و قوانین فوتبالی نبوده است. قطعا به مراجع بالاتر اعتراض می‌کنم. ما مستحق نتیجه سه بر صفر نیستیم و بازی باید دوباره برگزار شود. من لحظه ای برای حق استقلال کوتاه نخواهم آمد. مراجع بالاتر یعنی دادگاه حکمیت ورزش در سوئیس است. من بعد از اعلام رسمی رای‌مان، ظرف مدت قانونی کار را انجام می‌دهیم. اینکه رای به نفع ما صادر شود یا نه را باید دادگاه مشخص کند. ما وظیفه مان ارائه مدارک است. ما همین کار را با استیناف داشتیم. با وجود اینکه ما را دعوت نکردند، نماینده ما با اصرار بنده، مستندات را ارائه داد.

بازی با السد؟

متاسفانه در تهران روز خوبمان نبود و نتیجه خوبی رقم نخورد. من از همه هواداران عذر خواهی کردم و مجددا این کار را می کنم. تمرینات ما به صورت منظم در این مدت و در دو نوبت برگزار می شود و بازیکنان تیم ما آماده هستند. قطعا تمرینات تیم ملی و فیفا دی به ما ضربه خواهد زد. از السد و الدحیل در تیم ملی قطر کسی دعوت نشده است. متاسفانه 6 بازیکن ما در تیم ملی هستند و در حالی که در تاریخ 20 شهریور در ازبکستان بازی دارند و دو روز بعد باید در مسجد سلیمان به میدان بروند. ما درخواست تعویق بازی را داده‌ایم. امیدوارم نتیجه بازی تهران را در قطر جبران کنیم و این مسئله با همت بازیکنان صورت می گیرد.

پرداخت بدهی‌ها؟

کار بزرگی در باشگاه صورت گرفته است. با یک همت و خرد جمعی این مسئله حل شد. عزیرانی که طلب داشتند بخشی از طلب خودشان را بخشیدند. ما یک چالش جدید و عظیمی برای حذف استقلال در یک دهه اخیر داشتیم که این مشکل رفع شد. از هفته بعدی با طلبکارانی که دعوی حقوقی نداشته اند هم صحبت می‌کنیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

یازالده گومز؟

متاسفانه باید بگویم عدم آگاهی دوستانی که دعوتنامه برای این بازیکن فرستادند یک معضل جدی برای باشگاه ایجاد کرده است. او کل قراردادش 400 هزار دلار بوده که همه را خواسته است. او طرح دعوی کرده است. قرارداد امضا نشده است. یک دعوت نامه صادر شده و در آن پاداش، رقم قرار داد و مسائلی از این دست در آن قید شده و مراجع حقوقی این دعوتنامه را قرارداد تلقی می کنند. امیدوارم با رایزنی که در حال انجام آن هستیم، دفاعیه خوبی انجام دهیم و مشکل رفع شود.اجازه بدهید مشکلات را باز نکنیم ولی کارهای غیر ورزشی و حقوقی در گذشته رخ داده و ما هنوز در مورد کارهای جاری باشگاه کاری انجام نداده ایم و فقط درگیر مشکلات گذشته هستیم.

چک مرتضی تبریزی؟

بله این چک را اسپانسر باشگاه صادر کرده و یکی دو روز ظاهرا تاخیر داشته است. من از همینجا از باشگاه ذوب آهن و مدیرعاملش عذر خواهی می کنم. امیدوارم در این یکی دو روز چک پاس شود و ما از خجالت آنها بر بیاییم.

اضافه شدن دستیار؟

ضمن احترام به دوستانی که اسمشان مطرح می‌شود، باشگاه قصدی ندارد که شخصی را اضافه کند و شفر هم خوسته ای در این زمینه نداشته است. امیدواریم نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم چون فقط 5 هفته از لیگ گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز