خبرگزاری کار ایران

از منتقدانم تشکر می کنم

دانشگر: جبران شکست السد از ما بر می‌آید/ حیف است استقلال از اسیا حذف شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۸۶

محمد دانشگر مدافع استقلال یکی از بازیکنانی بود که پس از پایان بازی مقابل السد قطر حسابی جریان‌ساز شد

به گزارش خبرنگاتر ورزشی ایلنا، محمد دانشگر مدافع استقلال یکی از بازیکنانی بود که پس از پایان بازی مقابل السد قطر حسابی جریان‌ساز شد. کارشناسان و هواداران استقلال از ورود در زمین رضایت نداشتند و انتقاداتی را به وی وارد ساختند. وی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد:

 

شرایط این روزهای استقلال چطور است؟ 

خب ما یک باخت بد را مقابل السد قطر تجربه کردیم در حالی که می‌توانستیم مقابل این تیم بازنده نباشیم. بازی را خوب شروع کردیم. حتی می‌توانستیم بعد از گلی که به ثمر رساندیم، گل‌های بیشتری را هم بزنیم اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم و در 10دقیقه این شکست را پذیرفتیم. فکر می‌کنم ما اگر تمرکز لازم را حفظ می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز میدان شویم. 

 

خیلی‌ها معتقدند فاصله زیادی بین استقلال و السد وجود داشت. 

 ما در نیمه اول خیلی موقعیت‌های گلزنی داشتیم که از دست رفت. فکر می‌کنم در بازی با السد روز بازیکنان ما نبود و به یک‌باره همه چیز خراب شد. 

 

فکر می‌کنید بتوانید در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنید؟ 

کار سختی است اما اگر ایرانی‌ها بخواهند، انجام می‌دهند. حیف است تا این مرحله آمده‌ایم و حق‌مان است که در بین چهار تیم پایانی حضور داشته باشیم. همان‌طور که السد توانست در تهران به پیروزی برسد ما هم می‌توانیم در قطر چنین نتیجه‌ای را کسب کنیم. 

 

بعد از بازی رفت، انتقادات زیادی بابت حضور تو در زمین به وجود آمد. 

من به استقلال آمده‌ام تا پیشرفت کنم. به دنبال موفقیت در این تیم هستم. همه تلاشم را هم می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد. من یک سوال دارم؛ اگر من به زمین نمی‌آمدم السد موفق به گلزنی نمی‌شد؟ روز بازی مقابل السد، روز ما نبود و مطمئن باشید چند بار دیگر هم با السد بازی کنیم چنین نتیجه‌ای به وجود نمی‌آید. در اینجا باید بگویم از همه کسانی که در این مدت از من انتقاد کردند تشکر می‌کنم

 

یکی دیگر از انتقاداتی که به تو وارد است، این است که زیاد کارت زرد می‌گیری. 

من مدافع خشنی نیستم. درست است که امسال هم زیاد کارت زرد گرفتم، در زمین هم تلاش می‌کنیم تا تیم موفق شود. خیلی از کارت زردهایی را هم که دریافت کرده‌ام، از نظر خودم درست نبوده است. 

 

چند وقت پیش شفر جلسه‌ای را با تو در رختکن برگزار کرد. 

او به من گفت توجه‌ای به حاشیه‌ها نداشته باشم و کارم را با قدرت ادامه دهم، من هم تلاشم را دوچندان می‌کنم تا شفر را سربلند کنم. باید بگویم شفر مربی‌ای است که خیلی هوای بازیکنانش را دارد. ما برای هر بازی در طول هفته ساعت‌ها جلسه می‌گذاریم و تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم. شفر علاقه‌مند به کارش است و همین حس را به بازیکنان هم منتقل می‌کند. 

 

در لیگ باید با نفت مسجدسلیمان بازی کنید. 

بازی سختی است. در مسجدسلیمان مقابل هواداران تیم مقابل و همچنین گرمای هوا باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم. ما گول جایگاه و اتفاقاتی که در این تیم افتاده است را نمی‌خوریم و برای اینکه در جدول فاصله‌مان را با بقیه کمتر کنیم، به دنبال پیروزی هستیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز