خبرگزاری کار ایران

قیمت دلار را تاج مشخص کند و قیمت رونالدو را من

کی‌روش: آرژانتین برای بازی با تدارکاتی به ایران پول بدهد؟ اگر داد تا دوبی روی زانو راه می‌روم!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۹۵

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در تمرین بعد از ظهر تیم ملی مصاحبه‌ای را با رسانه‌های داخلی انجام داد که به شرح زیر است.

به گزارش ایلنا،  کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود. وی در خصوص آمادگی تیم در اولین اردوی برگزار شده گفت:  ما برای آماده سازی خود یک بازی با تیم ازبکستان داریم و تمام تمرکز ما بر روی آن بازی است و با احساس مسئولیت بالا در آن دیدار حاضر می‌شویم. بیشتر بازیکنان ما در این اردو حاضر هستند و ما سعی می‌کنیم با 25 بازیکن به ازبکستان برویم و در کنار حفظ اسکلت اصلی تیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. همانطور که قبلا هم اعلام کردیم کارهای بیرونی و پشتیبانی هم کم کم انجام می‌شود و امیدواریم در چند روز آینده بهتر بشود و آن چیزی که می‌خواهیم رخ دهد.

وی در واکنش به اظهار نظر خبرنگاری مبنی بر قانع نشدن برخی پیکسوتان فوتبال ایران از صحبت‌های مطرح شده‌اش در برنامه 90 گفت: چه کسی قانع نشده است؟ همانطور که گفتم هیچ نگرانی ندارم و کارم را انجام می‌دهم. درست است که در برخی موارد قطعیت پیدا نکردیم اما در دیگر موضوعات بیرونی مثل سردار کار خود را انجام می‌دهیم و ان‌شاالله به نتیجه برسیم و مشکلی نیست. سردا یکی لز بازیکنان مهم تیم ملی است و مطمئنم به زودی این مسائل حل می‌شود.

در ادامه یکی از خبرنگاران ادعا کرد که مدرکی مبنی بر پیشنهاد یک آژانس فوتبالی در رابطه با دیدار ایران با دو تیم سرشناس آرژانتین و کلمیبا و هم‌چنین پرداخت مبلغ 600 هزار دلار برای این دو مسابقه به فدراسیون فوتبال ایران وجود دارد. کی‌روش در این خصوص عنوان کرد: من از این موضوع اطلاع ندارم اما اگر چنین چیزی باشد برای ما معجزه است. واقعا اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد من حاضرم از اینجا تا دوبی با زانو راه بروم. بعد از این همه سال که مشکلات زیادی در راه آماده سازی تیم ملی داشتیم باور کردن چنین چیزی بسیار مشکل است.

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی درباره احتمال وقوع تغییرات در برنامه تیم ملی به علت وجود مشکلات ارزی در کشور نیز تصریح کرد:  بله. همه ما می‌دانیم که مشکلات است اما همه ما باید مثبت نگاه کنیم و امیدوار باشیم که این مشکلات حل شود و بتوانیم در جام ملت‌ها نتیجه خوبی کسب کنیم. اگر دلار قیمتش بالا می‌رود باید آقای تاج این مشکل را حل کند ولی اگر قیمت کریستیانو رونالدو بالا برود به بحث فنی برمی‌گردد!

وی در رابطه با غیبت سردار آزمون در تمرینات تیم ملی نیز تاکید کرد: همانطور که در برنامه نود هم اعلام کردم این مسئله را به خوبی حل خواهیم کرد. اما همانطور هم که گفتم یک مسئله خیلی جدی وجود دارد و تا زمانی که من هستم برایم فرق نمی‌کند بازیکن از شمال یا جنوب باشد. بازیکنی که خوب است باید در تیم ملی باشد.

کارلوس کی‌روش در آخر صحبت‌های خود گفت: به عنوان آخرین مسئله باید بگویم که آقای حسینی که از قبل کنار ما حضور دارند را همه می‌شناسند و مسئول رسانه جدید تیم ملی هستند. آقای معتمدکیا هم به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی رفت و از ایشان هم تشکر می‌کنم. دوباره از همه خواهش می‌کنم اگر شک و تردیدی  در رابطه با تیم ملی دارید با ما و آقای حسینی در میان بگذارید. ما این جا دپارتمانی داریم و می‌توانید مستقیم خبر را از ما بگیرید و خواهشا در تله‌ها و شایعه قرار نگیرید چون به تیم ملی ضربه می‌خورد و از الان تا جام ملت‌ها باید تیم ملی حمایت شود و مراقب باشید در مورد سو استفاده دیگران قرار نگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز