خبرگزاری کار ایران

​روح الله عسگری به ایلنا گفت:

​مسابقات دوومیدانی بانوان کارگر کشور در اردبیل برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۸۱

​رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور از برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله عسگری، گفت: در راستای انتخاب تیم ملی بانوان کارگر کشور، مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت ها به مناسبت هفته تعاون و از 17 لغایت 19 شهریور ماه جاری در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی اردبیل انجام می شود.

عسگری تصریح کرد: حضور ورزشکاران در رقابت های قهرمانی کشور منوط به ثبت نام در سامانه عضو گیری فدراسیون ورزش کارگری است که پیش از این انجام شد.

وی با اشاره به تحویل کارت اعضا در محل برگزاری مسابقات در زمان پذیرش، اذعان داشت: این مسابقات در 14 ماده برگزار می شود و هر استان موظف به معرفی یک تیم است که در قالب 8 ورزشکار از کلیه مواد رشته های دو و میدانی به همراه یک مربی یا سرپرست تیم خواهد بود و در مجموع از هر استان، 9 نفر حضور دارند.

رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور، گفت: ورزشکاران از هر تیم، فقط مجاز به شرکت در 2 ماده خواهند بود.

وی تاکید کرد: ورزشکارانی که در سالهای 96 تا 97، عضو تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران باشند، حق حضور در این دوره از مسابقات را ندارند.

عسگری گفت: ملاک انتخاب نفرات تیم ملی در هر ماده بر اساس رکوردهای سنوات گذشته و در مسابقات جهانی کارگران خواهد بود و در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد ورزشکاران در هر یک از مواد، مسابقه در آن ماده فقط به منظور اخذ رکورد انجام می شود و امتیاز تیمی محسوب نخواهد شد.

عسگری افزود: برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09143549861، نائب رئیس هیئت ورزش کارگران استان اردبیل و یا با شماره 09126008416، دبیر انجمن دوومیدانی کارگران کشور، تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز