خبرگزاری کار ایران

مربی کره‌ای تقصیرها را گردن گرفت؛

پارک: مقصر حذف زهرا نعمتی من هستم

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۶۵

سرمربی کره‌ای تیم تیراندازی با کمان کشورمان خودش را مقصر حذف عجیب زهرا نعمتی معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، عدم حضور زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی جاکارتا بدون شک جزو اتفاقات عجیب و تلخ این دوره از مسابقات برای ما بود. در حالی که در روزهای اخیر مسئولان ورزش کشور قول پیگیری این ماجرا و معرفی و برخورد خاطیان را داده بودند، نشست خبری امروز فدراسیون تیراندازی با کمان مسیر را به سمتی پیش برد که تمام تقصیرها بر گردن مربی کره‌ی افتاد.

پارک میووک وون، سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان در این خصوص گفت: من مقصر بودم و اشتباه از من بود. معمولاً بعدازظهرها سه مسابقه برگزار می‌شود. من یکی را ندیدم. چک کردم و گفتم مسابقه نداریم به همین دلیل به بچه‌ها گفتم به ناهار بروند. می‌گویم کسی به جز من مقصر نیست و تمام مسئولیت‌ها را خودم بر عهده می‌گیرم.

این مربی کره‌ای درباره ادامه همکاری‌اش با تیم ملی نیز عنوان کرد: من قبل از بازی های آسیایی استعفا داده بودم و این موضوع را رئیس فدراسیون می‌تواند تایید کند. درباره آینده فعلا چیزی نمی‌دانم.

با این شرایط به نظر می‌رسد سرمربی کره‌ای که به عنوان مقصر حذف زهرا نعمتی شناخته شده، به پایان همکاری‌اش با فدراسیون تیراندازی با کمان رسیده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز