خبرگزاری کار ایران

چشمی: بعد از جام جهانی انتظارات از ما بالا رفت/ باید جواب حمایت های کی روش را بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۷۳

مدافع تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: این اولین اردو بعد از جام جهانی هست و کم کم باید آماده شویم برای جام ملت ها. خدا را شکر امروز نفرات همگی آمدند و می توانیم به خوبی تمرینات را ادامه دهیم و در نهایت نتایج خوبی هم در جام ملت ها بگیریم.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر مصدومیتم به گونه ای گذشت که که توانستم و وضعیت خوبی دارم. سرمربی تیم ملی قبل و بعد از جام جهانی روی نفراتی نظر داشت و آنها دعوت شدند. باید تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر بگذاریم. نگاه ویژه ای روی ماست و کار ما سخت تر می شود و باید سعی کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

مدافع تیم ملی درباره دیدار با ازبکستان و اینکه این تیم همان تیم پیش از جام جهانی است یا خیر گفت: اینکه همان تیم قبلی است یا خیر اطلاع ندارم. ازبکستان در آسیا حرفهای زیادی برای گفتن دارد. این نخستین بازی ماست تا بتوانیم با قدرت در جام ملت ها حاضر شویم.

چشمی در پایان درباره حساب ویژه ای که کی روش روی او باز کرده است بیان داشت: آقای کی روش روی هر بازیکنی نظر دارد و دعوت شده است. در هر اردویی بوده که انتظارها بالا می رود. دعوت به تیم ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش بیشتری می طلبد. کار برای همه بازیکنان سخت می شود و بایددو برابر تلاش کرد تا جواب حمایت های ایشان را داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز