خبرگزاری کار ایران

توضیح سرمربی شکلی درباره حواشی فینال لیگ برتر تهران

یعقوب زاده: تایم گرفتم که درگیری لفظی پیش نیاید/ صالحی بزرگ ماست و از او معذرت می خواهم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۹۰

سرمربی تیم شکلی تهران تاکید کرد وقت استراحتی که در ثانیه های پایانی فینال لیگ برتر تهران درخواست کرده فقط برای پیشگیری از درگیری بازیکنان بوده نه برای تخریب حریف.

به گزارش ایلنا، هرچند لیگ برتر بسکتبال تهران در سایه بازی های آسیایی جاکارتا قرار گرفت اما فینال این رقابت ها که هفته گذشته با پیروزی تیم شکلی برابر کنکو در سالن حیدرنیای تهران به پایان رسید خالی از حاشیه نبود. پس از این مسابقات جلیل یعقوب زاده مربی تیم شکلی درباره قهرمانی تیم شکلی در مسابقات جام برتر استان تهران اظهار کرد: ما در مسابقات جام برتر شروع خوبی نداشتیم و در اولین بازی نتیجه را به تیم خوب آرارات واگذار کردیم اما بعد از آن بازی، تیم شرایط بهتری را تجربه کرد و به مرور روند خوبی را در پیش گرفت تا مرحله ای که تا قهرمانی این بازی ها دیگر باختی را تجربه نکرد و توانست در فینال این دوره از مسابقات با نتیجه 77 بر 61 در مقابل تیم نوشت افزار کنکو به پیروزی دست یابد و قهرمان این دوره از مسابقات شود. از بازیکنان و همکارانم بابت زحمات و تلاششان طی سال جاری تشکر میکنم و خوشحالم که برخی از بازیکنان طی سال گذشته، پیشرفت مشهودی داشته است.

او درباره تیم کنکو حریف فینال تیمش گفت:  کنکو یکی از تیم های خوب تهرانی است که قدمت بالای 25 سال در بسکتبال دارد. آنها مدتی پیش گذشته نیز سالگرد  25 سالگی خود را جشن گرفتند. کنکو با هدایت مجید صالحی و با توجه به مهره هایی که در اختیار داشتند عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و با شایستگی به فینال رسید. در فینال هم بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم. شکلی در ابتدای بازی خوب شروع کرد و توانست این ریتم را تا آخرادامه دهد اما از تلاش تیم مقابل هم نباید گذشت که بازیکنان کنکو تا ثانیه های آخر بازی، جانانه جنگیدند.

سرمربی شکلی درباره حواشی فینال هم توضیح داد: به نظر من بازی فینال حواشی چندانی نداشت اما فکر میکنم این بازی اگر در زمان اولیه ای که اعلام شده بود برگزار می شد، فینال زیباتری را می دیدیم که متاسفانه این تاخیر، برخی هماهنگی ها را با مشکل مواجه کرد. 

یعقوب زاده در پاسخ به این پرسش که چرا در ثانیه های پایانی و زمانی که با اختلاف ایجاد شده پیروزی شما قطعی بود تایم اوت گرفتید و فکر نمی کنید این کار باعث رنجش حریف و دلخوری آنها بشود؟ تاکید کرد: ببینید نتیجه بخشی از یک مسابقه ورزشی است. من یک مربی هستم و همه جوانب را در نظر می گیرم. متاسفانه در ثانیه های پایانی درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم بیش از حد شده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم درخواست تایم استراحت بکنم و بازیکنانم را به آرامش دعوت کنم تا بعد از سوت پایان بازی درگیری ایجاد نشود اما بنظر میرسد این موضوع به نحو دیگری برداشت شده که بنده قصد تخریب تیم مقابل را داشته ام! 

 او با تاکید بر اینکه هرگز قصد ناراحت کردن حریف را نداشته ادامه داد:  اگر چنین برداشتی شده من بابت این موضوع از کادر فنی و بازیکنان  تیم مقابل معذرت خواهی میکنم چرا که هم از لحاظ سنی و هم از لحاظ کسوت از آقای صالحی عزیز کوچکترم و به خود اجازه این رفتار را نداده و نخواهم داد. ایشان در خیلی از موارد از لحاظ فکری به بنده طی سالهای گذشته و جاری  کمک کرده که این موضوع برای بنده بسیار ارزشمند است.

وی درباره برنامه فصل 97 باشگاه شکلی اعلام داشت در بخش بانوان در کلیه رده های سنی تهران شرکت کردیم و در رده بزرگسالان کشوری بانوان  نیز به احتمال زیاد در مسابقات لیگ یک حضور خواهیم داشت در بخش آقایان نیز در کلیه رده های تهران حضور داریم و در بخش لیگ کشور نیز منتظر برگزاری جلسه ای با مدیران شرکت شکلی هستیم تا در خصوص اینکه در چه لیگی شرکت کنیم تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز