خبرگزاری کار ایران

تیم ملی قطر در قرق رقبای پرسپولیس و استقلال/ السد تخلیه شد!

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۷۳

15 بازیکن از دو تیم السد و الدحیل به تیم ملی قطر دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، اردوی تیم ملی فوتبال قطر قرار است آغاز شود و در همین رابطه سرمربی اسپانیایی این تیم 26 بازیکن را دعوت کرد که 9 بازیکن از السد و 5 بازیکن از الدحیل در این لیست به چشم می خورد. یعنی مجموع بازیکنان این دو تیم 15 نفر است و 11 بازیکن دیگر از تیمهای دیگر به این اردو فراخوانده شدند.

باشگاه السد قطر اعلام کرد که ۱۱بازیکن این تیم برای حضور در اردوی تیم های ملی کشورمان دعوت شده‌اند. ۹بازیکن السد که عبارتند از: مشعل برشم، پدرو میگل، سالم الهاجری، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، خوخی بوعلام ،هاشم علی، حسن الهیدوس و اکرم عفیف به اردوی تیم ملی قطر رفتند. بغداد بونجاح و یونگ نیز به ترتیب به اردوی تیم های ملی الجزایر و کره جنوبی ملحق خواهند شد.

همچنین الدحیل هم در تیم ملی بازیکنانی چون سلطان البریک، بسام الراوی، اسم مادیبو، عبدالله الاحراک و موئز علی  دارد.اسماعیل محمد و کریم بوضیاف هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی نیستند وگرنهتعدادشان بیشتر از این می شد.

السد در بازی رفت استقلال را با نتیجه 3-1 در آزادی شکست داد و پرسپولیس هم در قطر با یک گل به الدحیل باخت. بازیهای برگشت در روز 26 شهریورماه به انجام می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز