خبرگزاری کار ایران

پاشازاده :لیگ امسال لیگ بیماری است/ بعد از جام جهانی به تعطیلات رفتیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۷۰

پاشازاده درباره نظرش درخصوص لیست تیم ملی اعلام شده از سوی کی‌روش گفت: مگر مربی تیم ملی انتخاب شده؟، مگر قراردادی بسته شده است؟

مهدی پاشازاده سرمربی بادران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش در لیگ آزادگان اظهار داشت: شرایط تیممان بد نیست اما هنوز به شرایط ایده‌ئال نرسیده‌ایم هنوز خیلی کار داریم چون تغییرات زیادی در تیم به وجود آمده و هنوز به آن چیزی که دلمان می‌خواهد نرسیده‌ایم.

وی در خصوص اینکه با گذشت سه هفته هنوز خیلی از تیم‌ها در لیگ 1 در بازی‌ها شرکت نمی‌کنند ادامه داد: این بزرگ‌ترین ضربه را به تیم ما زده چون در بازی اول تیم خود ما هم یکی از تیم‌ها حاضر نشد و همین باعث شد که ما در شرایط بازی قرار نگیریم. من فکر می‌کنم لیگ امسال لیگ بیماری است.

سرمربی بادران در مورد اینکه گفته می‌شود بادران امسال خیلی هزینه کرده است افزود: در هزینه کردن ششم هفتم هستیم. خیلی از بازیکنان با ما قرارداد داخلی بسته‌اند اما با پیشنهاد نجومی تیم‌های دیگر مواجه شدند و رفتند. ما امسال سقف قرارداد داشتیم و آن را رعایت کردیم.

وی در مورد اینکه آیا تاکنون ناپاکی در این چند هفته در لیگ دیده است یا خیر خاطرنشان کرد: با گذشت سه هفته نمی‌توان گفت ناپاکی‌ای وجود دارد یا خیر چون همه تیم‌ها به دنبال امتیاز گرفتن هستند.

پاشازاده درباره نظرش درخصوص لیست تیم ملی اعلام شده از سوی کی‌روش گفت: مگر مربی تیم ملی انتخاب شده؟، مگر قراردادی بسته شده؟، مگر به لیگ ایران اهمیت داده می‌شود؟ من فکر می‌کنم با این وضعیتی که تیم ملی دارد نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در جام ملت‌ها موفق ظاهر شویم. چون ما بعد از جام جهانی به تعطیلات رفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز