خبرگزاری کار ایران

کعبی: به عقب بر نمی‌گردیم / با کریمی لیگ برای سپیدرود آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۶۸

کاپیتان سپیدرود رشت امیدوار است با حضور علی کریمی، سرخپوشان در فضایی آرام نتایج هفته‌های ابتدایی فصل جدید را جبران کنند.

حسین کعبی در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط سپیدرود در تعطیلات لیگ برتر و تساوی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط سپیدرود از ابتدای فصل خوب نبود و تمرینات را نامنظم آغاز کردیم. معلوم نبود ما به مسابقات می‌رویم یا تیمی که در رشت تمرین می‌کرد. الان همه چیز را کنار گذاشتیم و با علی کریمی احساس می‌کنیم همه چیز از نو شروع شده است.

کاپیتان سپیدرود افزود: نتایج‌ هفته‌های گذشته را فراموش کردیم و با مربیان جدید که علم به روز دارند روی نظم و انضباط پیش می‌رویم. اگر کادر فعلی از ابتدای فصل حضور داشت الان حداقل در میانه جدول بودیم. سرمربی و دستیاران او بسیار مهم هستند و از روز اول مشکل داشتیم؛ معلوم نبود طرف حساب ما کیست و الان همه چیز به منافع تیم بستگی دارد. به عقب برنمی‌گردیم و همه چیز دوباره شروع شده است.

کعبی ادامه داد: بازی با صنعت نفت از نظر من اولین بازی ما در لیگ بود و تازه شروع شده است. شرایط خداراشکر خیلی خوب است و هفته به هفته بهتر هم می‌شود.

او درباره ادامه مسابقات به همراه علی کریمی بیان داشت: رقابت‌ با تیم‌هایی که با برنامه پا به مسابقات گذاشته‌اند واقعا دشوار است. بازیکنان بزرگی به ایران آمدند و برخی تیم‌های فوق العاده عمل کرده‌اند. ما در لیگ برتر حضور داریم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم. آنها چیزی برای ما کم نگذاشتند و از انها اعتماد به نفس می‌گیریم. کار دشواری داریم اما بازیکنان در یک فضای آرام انگیزه فراوانی دارند که اتفاقات خوبی رقم بزنند.

کعبی درباره اینکه مشکلات مالی موجب شده بود از ابتدای فصل بازیکنان تمرکز کافی نداشته باشند، گفت: آقای کریمی به بازیکنان قول دادند به زودی دریافتی داشته باشیم و همه چیز روی نظم پیش می‌رود. کادر جدید که روی کار آمده است از شرایط سخت تیم آگاه هستند و فکر و ذهن ما تنها پول نیست، درست است به آن نیاز داریم اما در حال حاضر باید به جبران نتایج هفته‌های گذشته فکر کنیم. چرا بازیکنان از ابتدای فصل کریمی را می‌خواستند؟ چون پشت بازیکنانش است و از آنها حمایت می‌کند. مشکلات برطرف می‌شود و به بازی‌های سخت پیش رو نگاه می‌کنیم. به هواداران قول می‌دهم اگر پشت ما باشند بهترین‌ها را برای آنها رقم می‌زنیم و در تعطیلاتی که در آن حضور داریم برنامه تمرینات را قوی پشت سر می‌گذاریم تا کاملا آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز