خبرگزاری کار ایران

ستاری: منتظریم ببینیم تارتار سر تمرین می‌آید یا نه/ مطمئنم کی‌روش لیگ را هم رصد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۴۹

مدافع پارس جم در مورد شرایط تیمش و دیدار با سپاهان صحبت کرد.

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پارس جم اظهار داشت: بعد از بازی با سپاهان تمرینات تعطیل شد و استراحت کردیم و از امروز قرار است دوباره تمریناتمان شروع شود. آقای تارتار بعد از بازی با سپاهان گفتند دیگر در تمرین نمی‌آیند و بعد از آن دیگر خبر ندارم چه اتفاقی افتاده است. امروز باید در تمرین حاضر شویم و ببینیم ایشان سر تمرین حاضر می‌شود یا نه.

وی افزود: مشکلات پارس جم خیلی زیاد است و رضائیان به عنوان مدیرعامل تنهاست و کسی به او کمک نمی‌کند و ایشان هم دست تنها کاری ازش ساخته نیست. آقای تارتار هم برای حمایت از بچه‌ها آن صحبت‌ها را مطرح کرد. مشکلات زیادی داریم و شاید باورتان نشود که از ابتدای فصل تا الان دریافتی تیم ما صفر بوده است و فکر می‌کنم سایر تیم‌ها حداقل یک دریافتی کوچک داشته‌اند. امیدوارم مشکلات تیم ما حل شود چون تیم خوبی داریم و حیف است مسائل مالی تاثیر منفی بگذارد.

مدافع پارس جم در مورد بازی با سپاهان عنوان کرد: بازی خوبی بود و از تماشاگران ممنونم که مثل همیشه به کمک ما آمدند و ورزشگاه را پر کردند. فکر می‌کنم گلی که در دقایق ابتدایی زدیم روی همین حضور تماشاگران و فشار و جو سنگینی بود که برای حریف ایجاد کردند. بازی خوبی بود و می‌توانستیم پیروز شویم ولی سهل انگاری در دقیقه آخر برد را از ما گرفت.

ستاری در ادامه گفت: وقتی بازی 2-1 بود می‌توانستیم به گل سوم هم برسیم ولی بدشانسی مانع از رسیدن ما به گل شد و در ادامه گل خوردیم. در کل بازی خوبی بود و مقابل تیمی بازی داشتیم که برای قهرمانی بسته شده است. من شاگرد امیرخان بودم و سبک کاری ایشان را می‌دانم و همیشه تیم‌ خوبی دارند که نتیجه گرفتن مقابلش سخت است.

وی در مورد رویارویی با سرمربی سابقش هم عنوان کرد: همیشه این رویارویی‌ها جذاب است و به بازیکن انگیزه می‌دهد خصوصاً وقتی برای سال قبل باشد. امیرخان برای من خیلی زحمت کشید و نکات زیادی یاد من داد و می‌خواستم نشان دهم شاگرد خوبی برایش بودم و نکات را به خوبی یاد گرفتم و برای همین سعی کردم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.

مدافع چپ پارس جم در مورد تقابل با سمت راست قدرتمند سپاهان گفت: شانس من است که مقابل تیم‌هایی قرار می‌گیریم که نقطه قوتشان سمت راست است. در بازی با سایپا و استقلال هم این نکته وجود داشت و کادرفنی تاکید زیادی داشت که جلوی آنها را بگیریم و خدا را شکر فکر می‌کنم موفق بودیم. در این بازی هم ایرانپوریان یک گل زد که روی نفوذش به وسط بود و از جناح راست اجازه نفوذ ندادیم.

ستاری در پایان با اشاره به فهرست تیم ملی و انتقاداتی که بابت نادیده گرفتن بازیکنان لیگ شده است گفت: من مطمئنم کی‌روش لیگ را به خوبی رصد می‌کند و نباید عجله کرد. در اردو های بعدی بازیکنانی از لیگ که شایسته هستند هم اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز