خبرگزاری کار ایران

درخواست کتبی باشگاه از سازمان لیگ

پیشنهاد ویژه بعد از اعلام لیست کی روش/ تاریخ بازی پرسپولیس را عوض کنید!

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۷۹

پرسپولیس 72 ساعت بعد از بازی با نساجی باید به مصاف الدحیل برود.

به گزارش ایلنا، لیست کارلوس کی روش برای اولین اردوی بعد از جام جهانی 2018 اعلام شد و 29 نفر به اردو فراخوانده شدند.

درب این بین از باشگاه پرسپولیس تنها یک بازیکن دعوت شد که آن هم علیرضا بیرانوند بود. دروازه بان سرخپوشان تهرانی تنها کسی است که از قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر در اردوی تیم ملی حاضر هستند.

با این حال و با توجه به اینکه بازی دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان منتفی شده است به نظر می رسد سازمان لیگ می تواند تدبیری به خرج دهد و به پرسپولیس کمک کند تا بازی اش مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر را زودتر به انجام برساند تا از آن طرف بتواند با فراغ بال به دیدار برگشت مقابل الدحیل فکر کند و برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند.

سازمان لیگ در حال حاضر بازی پرسپولیس برابر نساجی را روز جمعه 23 شهریور اعلام کرده است و سرخپوشان تهرانی باید سه روز بعد در لیگ قهرمانان به دیدار الدحیل بروند. اما اگر تاریخ بازی با نساجی کمی جلوتر بیفتد؛ تیم برانکو می تواند با انرژی بیشتر به مصاف نماینده قدرتمند قطر برود.

 در همین رابطه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با ایلنا اعلام کرد که برانکو خواهان تغییر زمان بازی تیمش شده است و درخواست کرده تا دیدار با نساجی یک روز زودتر یعنی در روز پنجشنبه مورخ 22 شهریورماه به انجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز