خبرگزاری کار ایران

نامداری:

مهدی رحمتی به خاطر یک گل نباید مواخذه شود/ نتیجه دور رفت را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۷۹

مربی دروازه بان‌های استقلال احتمال بازگشت سید حسین حسینی به چارچوب دروازه آبی‌ها برای بازی برگشت مقابل السد قطر را رد نکرد.

به گزارش ایلنا، اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال با وجود اشتباهی که مهدی رحمتی در بازی مقابل السد قطر انجام معتقد است شاید در بازی برگشت، نتیجه به سود استقلال باشد. 

از باخت مقابل السد صحبت کنید. 

باخت خیلی بدی بود. به نظرم ما روی اتفاقات فوتبالی نتیجه را واگذار کردیم. السد جزو تیم‌های پولدار آسیاست و بازیکنان زیادی را در سطح جهانی دارد. ما هم خیلی تلاش کردیم که پیروزی را کسب کنیم اما این اتفاق نیفتاد. 

فکر می‌کنید در بازی برگشت بتوانید سه گل را جبران کنید؟ 

وقتی آن‌ها توانستند ما هم می‌توانیم. می‌دانیم که این کار سخت است ولی نشدنی نیست. هواداران استقلال مطمئن باشند در بازی برگشت تلاش می‌کنیم که نتیجه دور رفت را جبران کنیم. 

بعد از بازی خیلی‌ها به تعویض دانشگر و ورود او انتقاد کردند. 

به نظرم ما تعویض درستی انجام دادیم. دانشگر تعویض بدی نبود. همان‌طور هم که دیدید بعد از تعویض سوار بر بازی شدیم. ما قبل از تعویض تحت فشار بودیم و نیاز به این بود که روزبه به پست هافبک دفاعی منتقل شود. گل‌هایی هم که خوردیم همگی روی ضدحمله بود. 

عملکرد خارجی‌های استقلال هم مورد انتقاد قرار گرفته است. 

تیام و جباروف از استقلال رفته‌اند و دیگر نمی‌توانیم دنبال آن‌ها بگردیم. این بازیکنان جدیدی هم که جذب تیم شده‌اند باید در ترکیب تیم جا بیفتند. گرو از هفته سوم و همام از هفته چهارم به تمرینات تیم اضافه شدند. باید کمی صبر کنیم تا هماهنگ‌تر شوند. 

خیلی هم انتقاد به گلی که رحمتی دریافت کرد، شده است. 

رحمتی در این سال‌ها آنقدر برای تیم توپ گرفته که به خاطر یک گل نباید او را مورد مواخذه قرار بدهیم. سعی می‌کنیم دیگر چنین اتفاقی نیفتد و اگر مشکلی هم بوده برطرف گردد. شما نگاه کنید در بازی با السد به دلیل پرس زیادی که السد انجام داده بود، در طول بازی پاس به عقب‌های زیادی داده شد. همین اتفاق برای تیم السد افتاد. سه تا پاس به عقب داده شد که دو تای آن‌ها را دروازه‌بان السد اشتباه کرد که یکی از آن‌ها هم تبدل به گل شد. 

بعد از این اتفاق، رسانه‌ها خبر از حضور حسینی درون دروازه استقلال در بازی‌های بعدی دادند. 

اصلا هنوز هیچ چیز معلوم نیست. همچون گذشته شفر یک روز قبل از بازی درخصوص دروازه‌بان تیمش تصمیم می‌گیرد. البته نه اینکه احتمالش نیست بلکه هنوز هیچ چیز مشخص نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز