خبرگزاری کار ایران

شیخ ویسی: از استقلال خوزستان فقط خاطرات خوب در ذهن دارم / امیدوارم کی‌روش اینبار من را ببیند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۲۹

گلر پیکان امیدوار است در تیم جدید کی‌روش جایی داشته باشد.

وحید شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و در نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما بود و در نیمه دوم کمی بازی متعادل‌تر شد ولی توانستیم از گلی که زدیم دفاع کنیم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه بعد از دو بازی دوباره کلین‌شیت کرد گفت: خدا را شکر می‌کنم و البته این زحمت خط دفاعی بود و نقش آنها قطعا بیشتر از من است. 4 کلین‌شیت در 6 بازی آمار خوبی است که نشان از قدرت خط دفاعی پیکان دارد و امیدوارم ادامه داشته باشد.

گلر پیکان در مورد رویارویی با تیم سابقش هم عنوان کرد: این بازی حس خاصی برای من داشت و رویارویی با تیم و همبازی‌های سابق برایم جذاب و البته سخت بود. من در استقلال خوزستان از نظر مالی خیلی اذیت شدم ولی این تیم باعث پیشرفت من شد و نمی‌توانم از آن بد بگویم. از دوران خوب فوتبالی و زندگی در شهر اهواز فقط خوبی به خاطر دارم.

شیخ ویسی در ادامه گفت: تنها مشکل این تیم مسائل مالی بود که نمی‌دانم در حال حاضر حل شده یا نه. من هنوز مبلغ زیادی از این تیم طلبکارم و شکایت هم کردم. نمی‌دانم به جایی می‌رسد یا نه. متاسفانه وصول مطالبات در فوتبال ایران کار سختی است و در مورد نفت تهران که کلاً از دریافت پولم نا امید شدم. در ایران هر تیمی بدهکار باشد مالکش آن را رها می‌کند و دست طلبکار هم به جایی بند نیست. وقتی خود وزیر نفت می‌گوید این بدهی‌ها ارتباطی به ما ندارد دیگر مشخص است که نمی‌توانیم به پولمان برسیم.

وی در مورد تعطیلات لیگ هم عنوان کرد: تعطیلاتی به آن صورت نیست چرا که در جام حذفی بازی داریم ولی در کل بستگی به بدنسازی اول فصل تیم‌ها دارد و برای بعضی تیم‌ها خوب است و برای بعضی‌ها خوب نیست.

گلر پیکان در مورد بازگشت کی‌روش و اینکه هرگز او را به تیم ملی دعوت نکرده هم گفت: نمی‌دانم در این مورد چه بگویم و اگر بگویم برایم مهم نیست دروغ گفتم. امیدوارم کی‌روش این بار من را ببیند و اگر هم اینطور نشد تمرکزم روی پیکان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز