خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

عالمیان: من و تنیس روی میز به این مدال نیاز داشتیم/ مردم من را ببخشند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۰۸

نوشاد عالمیان بعد از شکست مقابل نماینده چین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نوشاد عالمیان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: روز گذشته بازی بسیار خوبی را مقابل حریف هنگ‌کنگی انجام دادم و به نیمه نهایی رسیدم. با بردی که روز گذشته داشتم، مدال برنزم قطعی شد. تنیس روی میز ما و خودم به این مدال خیلی نیاز داشتیم چون تلاش زیادی برای آن انجام داده بودیم. 

وی ادامه داد: خیلی سخت است که در میان بازیکنان آسیای شرقی شما بتوانید مدال بگیرید و خیلی سخت این اتفاق می‌افتد، اما خوشبختانه توانستم این کار را انجام دهم و از این بابت خیلی خوشحالم. 

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران عنوان کرد: امروز حریف چینی‌ام خیلی قوی بود، اما در شروع کار توانستم خوب بازی کنم اما یک مقدار سرویس‌هایش اذیتم کرد و نتوانستم مثل اول بازی ادامه دهم. او نفر چهارم جهان بود. 

عالمیان عنوان کرد: این مدال برایم خیلی مهم بود، البته مردم ببخشند که برنز است. امروز می‌خواستم به فینال برسم و مدال خوشرنگ‌تری بگیرم اما نشد، امیدوارم در آینده مدال‌های بهتری بگیرم. از پدر و مادرم و همسرم تشکر زیادی می‌کنم که سختی‌های زیادی را تحمل کردند و دست‌شان را می‌بوسم مخصوصا پدرم که چند سالی بود منتظر این مدال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز