خبرگزاری کار ایران

آخرین تلاش‌ها برای نرفتن احسان به تبریز؛

کمپین کاپیتان برگرد سپاهانی‌ها با یادآوری اشتباهات گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۶۴

هوادارن سپاهان در تلاش هستند تا حاج‌صفی را از رفتن به تراکتورسازی منصرف کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احسان حاج‌صفی، کاپیتان سابق سپاهان و بازیکن فصل گذشته المپیاکوس که به دلیل بیرون ماندن از فهرست اروپایی این تیم قصد جدایی دارد و در حال بازگشت به ایران است، برخلاف آنکه تصور می‌شد به سپاهان برگردد، با تراکتورسازی به توافق رسیده و در یک قدمی امضای قرارداد با این باشگاه قرار دارد.

خبر توافق احتمالی حاج‌صفی با تراکتور برای سپاهانی‌ها شوکه کننده بود و حالا هواداران این تیم در آخرین تلاش‌ها برای منصرف کردن این بازیکن از سفر به تبریز، کمپین کاپیتان برگرد خود را که چند وقتی است در فضای مجازی راه انداخته‌اند، با یادآوری اشتباهات این بازیکن در ترکیب سپاهان در آمیخته‌اند تا از این طریق بخواهند او را به بازگشت ترغیب کنند.

حاج صفی یک بار در لیگ دوازدهم و در حالیکه سپاهان و استقلال در کورس قهرمانی رقابت می‌کردند، با اشتباهی که در بازی با داماش انجام داد و یک پنالتی به حریف داد باعث شد تیمش شکست بخورد و به نوعی قهرمانی را از سپاهان گرفت و به استقلال تقدیم کرد.

وی دو فصل قبل هم در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت تهران پنالتی خود را از دست داد تا تیمش حذف شده و از رسیدن به فینال باز بماند.

به عقیده سپاهانی‌ها، حاج‌صفی دو قهرمانی از سپاهان گرفته است و برای جبران این دو اشتباه باید در این شرایط سخت از پیشنهاد اغوا کننده تراکتورسازی بگذرد و با پول کمتر به اصفهان بیاید تا به نوعی دینش را ادا کرده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز