خبرگزاری کار ایران

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا:

کارد به استخوان آقای تارتار رسید / مقابل سپاهان از داوری ضرر کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۳۳

مهاجم تیم پارس جنوبی جم می‌گوید قضاوت داور بازی مقابل سپاهان روی نتیجه دیدار تاثیرگذار بود.

عماد میرجوان در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم ادامه دادیم. از نظر من گل اول آنها هم شانسی بود و پس از برخورد با چند بازیکن توپ به ایرانپوریان رسید تا گلزنی کند. در مجموع تو تیم بازی خوبی را نشان دادند و ما مانند چند بازی گذشته کمی هم بدشانس بودیم اما عوامل دیگری هم در تساوی دخیل بود.

مهاجم تیم پارس جنوبی درخصوص داوری دیدار عنوان کرد: احساس می‌کنم داور می‌توانست بهتر قضاوت کند و اشتباه کمتر انجام بدهد. لحظات آخر هم خطا نبود و برای تیم حریف ضربه ایستگاهی گرفت که همان توپ به گل تساوی بازی تبدیل شد. به هر حال اشتباهات هم جزو فوتبال است و پیش می‌آید اما این هفته از داوری ضرر کردیم و سه امتیاز با یک امتیاز عوض شد.

میرجوان درباره اینکه در صورت برتری مقابل سپاهان، پارس جنوبی تا رده چهارم رده بندی پیش می‌رفت، گفت: خداراشکر ما هر بازی روند بهتری داریم. دو بازی مقابل سایپا و فولاد هم که شکست خوردیم بد نبودیم. البته دروازه‌بان ما هم در بازی این هفته چند موقعیت خوب را هم مهار کرد که باید به او خسته نباشید بگوییم. 

بازیکن پارس جنوبی درباره استعفای شفاهی مهدی تارتار از سرمربیگری پارس جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: به هر حال هر سرمربی یا بازیکنی آستانه تحملی دارد. الان شش هفته از مسابقات می‌گذرد و چند هفته قبل از آن هم در تمرینات حضور داشتیم اما تا به امروز دریافتی نداشتیم و درست است که با بازیکنان فصل گذشته تسویه کرده‌اند اما بازیکنان جدید پولی نگرفته‌اند. 

او ادامه داد: آقای تارتار هم کارد به استخوانش رسید و برای ما هر کاری می‌کنند که تیم پارس جنوبی سربلند باشد. ما بخواهیم یا نخواهیم ذهن مان درگیر مسائل مالی می‌شود و هر هفته می‌گویند که هفته بعد. ما بازیکنان به هر حال باید به تمرینات ادامه بدهیم و امیدواریم مسئولین شهری در تلاش باشند تا تنها نماینده بوشهر سربلند باشد. تلاش آقای رضاییان به تنهایی جواب نمی‌دهد و باید همه به فکر ما باشند تا کسی ضرر نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز