خبرگزاری کار ایران

نتوانستیم آنچه در برنامه‌های سرمربی بود را اجرا کنیم

الحاجی گرو: کار برای بازی برگشت تمام نشده است / گابی با تاکتیک دیه‌گو سیمئونه ما را متوقف کرد!

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۰۸۷

دیدار رفت بین تیم‌های استقلال تهران و السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که آبی پوشان با نتیجه سه بر یک برابر رقیب قدرتمندشان شکست خوردند تا چالش دشواری برای بازی برگشت داشته باشند.

به گزارش ایلنا، دیدار رفت بین تیم‌های استقلال تهران و السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که آبی پوشان با نتیجه سه بر یک برابر رقیب قدرتمندشان شکست خوردند تا چالش دشواری برای بازی برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی پیش رو داشته باشند.الحاجی گرو هافبک خارجی استقلال در خصوص این بازی صحبت های ذیل را انجام داد

بازی مهم مقابل السد قطر با شکست تمام شد.

 تمام تمرکز ما روی این مسئله بود که تیم حریف را در آزادی شکست بدهیم و با نتیجه مناسبی به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. البته اینطور نشد و باید تلاش کنیم در بازی برگشت پیروز شویم

جو استادیوم آزادی چطور بود؟

بی نظیر. در لیگ‌های اروپایی که حضور داشتم چنین چیزی ندیده بودم و تمام ورزشگاه یکصدا استقلال را تشویق می‌کردند. همه ما بازیکنان از آنها ممنونیم که برای این بازی از راه‌های دور و نزدیک آمده بودند اما دیدید که نتیجه دلخواه آنها نبود و متاسفیم. همه می‌دانند که السد تیم بسیار خوب و کاملی است اما نتیجه بازی آنچه بود که ما نمی‌خواستیم.

نیمه اول گل اتفاقی وارد دروازه السد شد و در ادامه شما مهاجمان نتوانستید روی دروازه حریف خطرساز شوید.

به نظرم برای دقایقی تمرکز لازم را نداشتیم. در 30 دقیقه پایانی باید بازی را کنترل می کردیم  بازیکن طراح آنها، ژاوی، نقش مهمی در این پیروزی داشت. به نظرم نتوانستیم آنچه در برنامه‌های سرمربی بود را اجرا کنیم.

یعنی اعتماد به نفس نداشتید؟

خیر. ما بازیکنان و کادرفنی همیشه انگیزه مان را برای شادی طرفداران حتی در شرایط سخت هم حفظ می‌کنیم ولی با اتفاقات کوچک تیم السد به گل رسید و نتوانستیم اختلاف را کم کنیم که به ضرر ما تمام شد.

بازیکنان با تجربه آنها را چطور دیدید؟

ژاوی نام آشنایی در فوتبال جهان است و همه می‌دانند او تا هر وقت که بخواهد می‌تواند بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد. در کنار او کاپیتان فصل گذشته اتلتیکو مادرید بود که با تجربه همکاری با دیگو سیمئونه روش‌های دفاعی و مهار بازیکنان طراح ما را به خوبی انجام می‌داد. مهاجمشان، بغداد بونجاح، خیلی زهر دار عمل کرد و کوچکترین اشتباه مقابل او برای ما گران تمام شد.

فرصت خوبی برای استراحت و بازی برگشت دارید. بازی بعدی را چطور پیش بینی می‌کنی؟

 کادرفنی و ما انگیزه دوبرابری داریم تا السد را در قطر شکست بدهیم و قلب طرفدارانمان را شاد کنیم. در این روزها تمرکز زیادی روی اشتباهات بازی گذشته خواهیم داشت تا شفر را سربلند کنیم و مطمئن باشید همه ما در کنار هم برای ستاره سوم می‌جنگیم؛ شنیده‌ام هدف بازیکنان به همراه سرمربی از فصل پیش رسیدن به فینال بوده و باید از کوچکترین تلاشی برای آن دریغ نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز