خبرگزاری کار ایران

ستاره استقلال در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۱۳

نیمکت نشینی ستاره فصل گذشته استقلال اکنون او را در آستانه تصمیم برای جدایی از تیم محبوبش قرار داده است.

به گزارش ایلنا، سید حسین حسینی توقع داشت بعد از پایان مصدومیتش بلافاصله در چارچوب دروازه استقلال قرار بگیرد و وینفرید شفر دوباره جا را برای ورود او به ترکیب اصلی باز کند اما سرمربی استقلال هرگز چنین تصمیمی نگرفت.

شفر که می‌خواست حسینی را از ابتدای لیگ هجدهم در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد، وقتی نمایش رحمتی را در هفته‌های آغازین دید تصمیم گرفت به روند بازی گرفتن از این دروازه‌بان ادامه دهد. البته رحمتی در هفته‌های آغازین بی‌اشتباه هم نبود اما نمایش آنچنان بدی هم نداشت که شفر را مجبور به تغییر تصمیمش کند. از سویی نزدیک شدن به بازی با السد انگیزه‌های سرمربی استقلال را برای در بازی نگه داشتن مهدی رحمتی بیشتر کرد.

مرد آلمانی فصل پیش هم و در حالی که حسینی نمایش خیره کننده‌ای در بازی‌های لیگ داشت اما همه بازی‌های مهم را به رحمتی داد تا مشخص شود که در بازی‌های حساس تیمش هنوز اعتماد صد در صدی به حسینی ندارد و در شرایط سخت، رحمتی را به حسینی ترجیح می‌دهد. ادامه حضور رحمتی در بازی با السد قطر این ادعا را به اثبات رساند که شفر در بازی‌های بزرگ اعتمادی به حسینی ندارد و رحمتی در هر وضعیتی باشد، در بازی‌های سخت دروازه‌بان اول استقلال است. این شرایط حسینی را به جدایی از استقلال ترغیب کرده و او در لفافه به گوش مسوولان باشگاه استقلال رسانده که رضایتنامه‌اش را در نیم فصل دوم صادر کنند تا او به تیم دیگری نقل مکان کند.

البته بعید است که مسوولان باشگاه استقلال با این درخواست موافقت کنند و حسینی لااقل تا زمانی که با استقلال قرارداد دارد باید این نیمکت‌نشینی‌های گاه و بیگاه را تحمل کند، مگر آنکه اتفاقات نادری در ادامه فصل رخ دهد و حسینی مثل بازی با پارس جم تصمیم‌هایی بگیرد که برای استقلال حاشیه ساز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز